-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: MM <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Naprawa wężyka spryskiwacza tylnej szyby
Date: Sun, 25 Jul 2010 22:12:12 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <op.vge02m0qpq3u2r@mobilekone>
References: <4c4c975f$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089073048237.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1280088733 17054 89.73.48.237 (25 Jul 2010 20:12:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jul 2010 20:12:13 +0000 (UTC)
X-User: kontogrup
User-Agent: Opera Mail/10.60 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299299
[ ukryj nagłówki ]Dnia 25-07-2010 o 21:58:19 ...:::Tomek:::... <t...@n...space.pl>
napisał(a):
> Witam,
>
> trzasnął mi wężyk doprowadzający płyn do spryskiwacza tylnej szyby.
> Uszkodzenie jest dość znaczne, bo pęknięcie nastąpiło w poprzek wężyka
> (wygląda jak przecięty), mniej więcej w połowie obwodu. Tylnego
> spryskiwacza nie używam zbyt często, a ciągnięcie nowego wężyka może być
> kłopotliwe (zrywanie podsufitki?) i na szczęście do miejsca uszkodzenia
> można się dostać, bo nastąpiło w miejscu pomiędzy dachem i klapą tylną,
> w związku z tym mam pytanie - jak skutecznie taki wężyk załatać, żeby
> służył dalej? Taśma izolacyjna czy coś mocniejszego?
Ja użyłem kiedyś patyczka od lizaka Chupa Chups jako łącznika, wężyk
nałożyłem na patyczek, do tego klej i dało radę, fakt już nie psikał jak
wcześniej ale obyło się bez ciągnięcia nowego.
Można też poszukać wężyków np w Castoramie, mają różne średnice więc może
coś się da dobrać.
> PS. Czy tylna klapa w Fordzie Focusie ma jakieś otwory odprowadzające
> płyny? Obawiam się, że trochę płynu wlało mi się do środka profilu
> tylnej klapy.
Mi w innym aucie leciało na złączkę od tylnej lampy, niestety wypaliło ją,
więc sprawdź jak to wygląda w środku.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.10 22:27 Tomasz Pyra
- 25.07.10 23:14 z
- 25.07.10 23:46 to
- 25.07.10 23:46 to
- 26.07.10 01:24 Przemysław Czaja
- 26.07.10 07:35 Karolek
- 26.07.10 23:17 Jurand
- 27.07.10 11:18 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A