eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNaprawa klimy zimą?Re: Naprawa klimy zimą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
    rtners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawa klimy zimą?
    Date: Tue, 09 Nov 2010 17:10:29 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 26
    Message-ID: <ibbrpl$2j03$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ib8oi0$9ei$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd7f285$0$27032$65785112@news.neostrada.pl> <ib8srb$qb4$1@news.onet.pl>
    <hegqs7k6260f$.19p7azq0zb9og$.dlg@40tude.net>
    <1iiflkizezxhz.dzhqjuqwmr3r$.dlg@40tude.net>
    <a79ia83w1eij$.k1efj7rzw804$.dlg@40tude.net>
    <4cd87d48$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <ibb6qg$28j5$1@news2.ipartners.pl> <ibbaom$ha4$1@inews.gazeta.pl>
    <ibbbe0$2at9$1@news2.ipartners.pl> <ibbcuo$2bh9$1@news2.ipartners.pl>
    <ibbda0$qng$1@inews.gazeta.pl> <ibbdls$2br9$1@news2.ipartners.pl>
    <i...@p...onet.pl> <ibbka3$2f5a$1@news2.ipartners.pl>
    <ibbmie$11a$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1289319029 84995 157.25.157.219 (9 Nov 2010 16:10:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Nov 2010 16:10:29 GMT
    In-Reply-To: <ibbmie$11a$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324514
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-09 15:41, kamil pisze:
    >
    >
    > "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
    news:ibbka3$2f5a$1@news2.ipartners.pl...
    >>
    >> Zakładam że powietrze zasysane oraz szyba mają tę samą temperaturę.
    >> Jeśli układ jest tak skonstruowany że zassane powietrze z dodatkową wodą
    (kropelki),
    >> przelatuje przez niego w taki sposób, że ta woda nie osadzi się (np. na żadnym
    filtrze),
    >> a trakcie lotu powietrze nieco się podgrzeje, to faktycznie w tym momencie kropeli
    >> częściowo odparują i powstanie dodatkowa ilość pary wodnej, która może potem
    osadzić
    >> się na szybie. Specyficzne warunki, ale możliwe.
    >
    > "Specyficzne warunki" w co trzecim samochodzie, ktore znikaja w momencie wlaczenia
    klimatyzacji. Tak wiec teoretyzownie ekspertow sobie, a zycie jak zwykle co innego.

    Gdy jest zimno, mokro a silnik jeszcze nie rozgrzany, to klima jest jedynym sposobem
    osuszenia powietrza i tu macie rację, i ty, i "to", i praktyka.

    Ale w normalnych warunkach jazdy gdy powietrze zasysane ma 0-5st i 100% wilgotnosci
    wzgl.,
    a wychodzące z nagrzewnicy ma tych 20-25st.C, to jest wystarczająco suche (ok.
    20-30%)
    i generalnie działa to analogicznie, jakby tę niską temperaturę na wlocie zapewnił
    parownik klimy - tylko tyle.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.11.10 06:38 to
  • 10.11.10 12:46 Pszemol
  • 10.11.10 13:58 to

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: