eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do
    UPS?
    Date: Mon, 15 Jul 2024 18:32:46 +0200

    On Sun, 14 Jul 2024 20:20:40 +0200, Krystek wrote:

    > A w jakim urządzeniu miałeś te akumulatory YUASA? Jaki to był UPS? Na

    Lepszy sie nazywa Power Walker, drugi jest "zwykły".
    Pierwszy też w zasadzie "zwykły", nie licząc USB.

    > starym Windows XP, na którym był zainstalowany program UPSilon 2000
    > monitorowałem stan napięcia w UPS-ie Fideltronik LUPUS. Aktualny
    > komputer nie ma złącza RS, a mnie się nie chce kombinować z przejściówką
    > (gdzieś jakaś mam) RS na USB i zajmować kolejnego portu USB pod to.

    Ten PW ma od razu USB.

    > Jest nawet darmowy soft z GUI do monitorowania dla UPS-ów - UPSmart:
    > <https://www.wisepowerusa.com/productshow.php?id=409
    > |
    > <https://east.pl/nowosci/nowa-aplikacja-upsmart-w-je
    zyku-polskim>

    Pod ręką był linux/NAS, i ten szczęsliwie obsluguje UPS samoczynnie
    (NUT) :-)

    klasa usbhid-ups, cokolwiek to znaczy.

    niektóre UPS obsługuje lepiej ale ten akurat to tylko podstawowy
    zakres.

    J.