eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNapięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
  • Data: 2024-07-16 16:26:56
    Temat: Re: Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2024 15:27:54 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > To jak? Podaję linka i nie czytasz? Link jest po to abym nie kopiował :>

    > Obniża, widać nie łapiesz tego "mechanizmu".

    > Dojebanie. Korelacja napięcia z pojemnością danego akumulatora daje
    > dokładnie wyliczony prąd ładowania, który początkowo może być duży ale
    > później automatyka go stabilizuje nişej.

    Duzy być nie może, bo słonca nie starczy :-)

    > [...]
    >
    > Nie, nie mylisz się. Z tego co wiem, to zmieniła się "masa czynna" bo
    > coś dodali żeby się to tak nie zasiarczało.

    Być może, choć nie spotkałem się z taką informacją.
    No ale ja nie specjalista śledzący wszystko.

    Trochę dodatków jest znanych, ale producent też sie nie musi chwalic
    wszystkim co wynalazł.

    > Ciągle kombinują. Co tydzień
    > czytam o nowych aku w sensie budowy...odchodzą od litu teraz, poprawiają
    > gęstość, ciężar i pojemność.

    Co tydzien sie czyta od 30 lat.

    Sie uodporniłem - nie można kupić gotowego, to tego jeszcze nie ma :-)

    > Kup&sprawdĹş :)

    I jak się okaże, ze wcale nie jest lepszy? Szkoda pieniędzy :-)

    Nie mam auta ze start-stop, to nie muszę sprawdzać :-)

    J.