  • 21. Data: 2011-02-12 10:42:29
    Temat: Re: Namierzanie numerów zastrzeżonych
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> dared to write:
    /.../
    > Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
    > Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te
    > numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

    Co jeden post animki to durniejszy.

  • 22. Data: 2011-02-12 10:46:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomaszek <t...@o...pl> dared to write:

    > Tak, oczywiście. Mi chodziło o to, że ktoś prowadzi działalność
    > gospodarczą bez rejestracji;)

    Ale szybcy, na 200% czytają naszą grupę. Już usunęli z tekstu tę Agencję.

    k.

  • 23. Data: 2011-02-12 15:21:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-12 11:46, kashmiri pisze:
    > Tomaszek<t...@o...pl> dared to write:

    > Ale szybcy, na 200% czytają naszą grupę. Już usunęli z tekstu tę Agencję.

    Wypad do swoich Indii Hindusie!

    --
    animka

  • 24. Data: 2011-02-12 15:41:48
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-02-12 11:42, kashmiri wrote:

    > Co jeden post animki to durniejszy.

    No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)
    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 25. Data: 2011-02-12 17:44:43
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "TGor" <t...@o...pyl>

    > No ale o co chodzi. Maskotka grupy gryzie? ;-)

    A której grupy ? :-)