  • 11. Data: 2011-02-10 06:54:33
    Temat: Re: Namierzanie numerów zastrzeżonych
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 9 Lut, 22:29, GS <g...@g...pl> pisze...

    > A sam potestuj ;-)
    > weź 2 prepaidy róznych operatorów i z 3 zastrzezonego zadzwoń na 1 który
    > ma ustawione bezwarunkowe przeniesienie dzwonienia na 2. Zobacz co się
    > dzieje. Nie każda kombinacja działa. czyli np. dzwonisz z Ery na Plusa z
    > przekiewrowaniem na orange i nic ale już z orange na plus z
    > przekierowaniem na era działa. Taki przykład braku pełnej wymiany
    > restrykcji przy bezwarunkowym przeniesieniu wywołania.

    Sęk w tym, że robiłem już chyba wszystkie kombinacje o jakich mówisz
    i nigdzie takich nieprawidłowości nie zauważyłem.
    Spróbowałem nawet tak jak mówisz, czyli Era(zastrzeżony) -
    >Plus(przekierowanie)-> Orange
    i wcale nie widać numeru zastrzeżonego Ery.

    Ircys

  • 12. Data: 2011-02-10 08:59:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 09 Feb 2011 15:56:59 +0100, GS napisał(a):

    > Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"
    > Sposób działa (z opisanymi ograniczeniami). Każdy może zrobić to sam jak
    > wie co zrobić. A trudne to nie jest ;-) To coś jak skasowanie błędów
    > komputera w samochodzie przy pomocy diody LED i spinacza biurowego za
    > 50zł ;-)

    tylko, że diodę LED i spinacz możesz załatwić sobie sam, przepuszczenie
    identyfikacji mimo CLIR trzeba zrobić na centrali, więc trzeba mieć do niej
    dostęp albo znajomości. Ewentualnie pracować np. w straży pożarnej na
    odpowiednim stanowisku, ale tam ryzyko jest większe.
    Swego czasu centralki bodajże Klipscha olewały standardy i przekazywały
    identyfikację do końcówek mimo CLIR, ale to chyba się jakiś czas temu
    skończyło, no i trzeba było mieć taką centralę, a to nie były domowe
    centralki za 200 zł, tylko trochę większe, podpinane na PRA

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 13. Data: 2011-02-10 09:38:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl>

> [...]

    Spróbowałem nawet tak jak mówisz, czyli Era(zastrzeżony) -
    >Plus(przekierowanie)-> Orange
    i wcale nie widać numeru zastrzeżonego Ery.
    Bo to może zależeć od tego jak jest zastrzeżony. Różni operatorzy mogą
    różnie zastrzegać. I potem numer może wyjść przy pewnych usługach lub nie ma
    szans.

  • 14. Data: 2011-02-10 14:39:32
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-09 15:56, GS pisze:
    > Jaki wał? toż to proste wykorzystanie podaż-popyt + "marketobełkot"

    Tak, oczywiście. Mi chodziło o to, że ktoś prowadzi działalność
    gospodarczą bez rejestracji;)

  • 15. Data: 2011-02-10 18:06:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    http://www.zastrzezony.pl/page5.php
    Co o tym myślicie?
    Nie doczytałam, nigdzie nie widzę cennika na tej stronie. Darmowe to
    chyba nie jest.

    Freeconet. Jak dzwonie na numer freeconet z numeru zastrzeżonego, to na
    telefonie podpiętym do bramki numer sie nie wyświetla. Ale jak wejde w
    biling na stronie freeconet, to widac w nim wszystkie numery "zastrzeżone",
    z których były połączenia. Czy tak powinno być?

  • 16. Data: 2011-02-10 19:24:13
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Lut, 19:06, "wiatrak" <w...@y...pl> pisze...
> [...]
    > biling na stronie freeconet, to widac  w nim wszystkie numery "zastrzeżone",
    > z których były połączenia. Czy tak powinno być?

    Nie, to błąd operatora. Billingi też trzeba umieć robić.

    Ircys

  • 17. Data: 2011-02-10 19:25:40
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Lut, 10:38, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> pisze...
> [...]

    > różnie zastrzegać. I potem numer może wyjść przy pewnych usługach lub nie ma

    Mocniej, słabiej zastrzeżony? :)

    Ircys

  • 18. Data: 2011-02-10 23:07:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-10 19:06, wiatrak pisze:

> [...]
    > biling na stronie freeconet, to widac w nim wszystkie numery "zastrzeżone",
    > z których były połączenia. Czy tak powinno być?

    Może wprowadziłeś sobie ten numer do ksiażki telefonicznej?
    Też mam FreecoNet. Sprawdziłam i jest tak jak piszesz, ale ja mam te
    numery w książce telefonicznej i pewnie dlatego są na bilingu.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-02-11 08:10:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl>

> [...]

    > Bo to może zależeć od tego jak jest zastrzeżony. Różni operatorzy mogą
    > różnie zastrzegać. I potem numer może wyjść przy pewnych usługach lub nie

    Rety, idziesz do operatora i za każdym razem chcesz zastrzec tylko np raz
    skutkiem zastrzeżenia jest niewysyłanie od innej sieci a innym tylko
    oznaczenie by nie był prezentowany.

  • 20. Data: 2011-02-11 13:09:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Rety, idziesz do operatora i za każdym razem chcesz zastrzec tylko np raz
    > skutkiem zastrzeżenia jest niewysyłanie od innej sieci

    Nie ma takiej mozliwosci - przynajmniej u tradycyjnych operatorow
    (stacjonarni, komorkowi).

    Czasami w niektorych VoIPach tak jest to robione - jesli nie potrafia
    ustawic normalnego zastrzezenia.
    Tak tez moze byc w przypadku polaczenia z zagranicy, itp.
    Generalnie na wiekszosci komorek da sie odroznic, kiedy numer jest
    zastrzezony, a kiedy wogole nei ma prezentacji.
    Poza tym polaczenia wogole bez prezentacji przechodza przez ACR.

    >a innym tylko oznaczenie by nie był prezentowany.

    Tak jest to zawsze realizowane. Roznica polega tylko na tym, ze abonent moze
    w ustawieniach swego telefonu (lub kodem *31#, #31#) zmienic status
    prezentacji lub nie moze tego sam zrobic.
    Technicznie numer zawsze leci do centrali abonenta B z ustawiona flaga
    restrykcji.

    Pozdrawiam
    SDD