  • 1. Data: 2011-02-08 14:24:09
    Temat: "...i na stacjonarne w Play"
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Przeniosłem nr do play i w związku z tym mam pytanie dotyczące promocji:
    Oferta Promocyjna "100 minut do Play i na stacjonarne w Play Fresh"
    co znaczy stwierdzenie "...na stacjonarne w Play Fresh" czy tyczy się to
    WSZYSTKICH STACJONARNYCH czy STACJONARNYCH W PLAY FRESH - tylko czy jest coś
    takiego to jeszcze nie doczytałem.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2011-02-08 15:34:23
    Temat: Re: "...i na stacjonarne w Play"
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > co znaczy stwierdzenie "...na stacjonarne w Play Fresh" czy tyczy się to
    > WSZYSTKICH STACJONARNYCH czy STACJONARNYCH W PLAY FRESH - tylko czy jest
    > coś

    Nie istnieje cos takiego, jak "numer stacjonarny w Play Fresh".
    Co najwyzej istnieja "numery stacjonarne w Play" - ale pakiet mozna
    wykorzystac na rozmowy z numerami stacjonarnymi we wszystkich sieciach, nie
    tylko w Play.

    Pozdrawiam
    SDD