    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Nalewki a nowe opony
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <1...@4...net> <lfrpcm$opd$4@dont-email.me>
    <lfrquu$8rm$1@node1.news.atman.pl> <lfrrbi$opd$5@dont-email.me>
    <lfrsl4$med$1@node2.news.atman.pl> <lfrtem$io4$2@dont-email.me>
    <lfru3f$c6c$1@node1.news.atman.pl> <lfrud3$io4$8@dont-email.me>
    <5321a1f6$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lfs8ic$io4$20@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <lftah9$l1o$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lfvd2l$q93$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lfvjt4$1td$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Sat, 15 Mar 2014 11:46:25 +0100

    Dnia Fri, 14 Mar 2014 20:05:10 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A jak myślisz, skąd mają surowiec do nalewania?

    A guma na bieżnik w takich cywilnych nalewkach nie jest nowa?
    Gumę to się chyba ciężko przetapia.

    W każdym razie w nalewkach sportowych które ja kupuję, guma jest nowa, w
    dodatku można sobie kupić te opony w wybranych przez siebie twardościach
    mieszanki.
    No ale ja na przyczepność nie narzekam, tylko na wytrzymałość kordu.

    Tak się właśnie zastanawiam czy na te bąble nie pomoże gdyby do opony
    wkładać dętkę.