  • 61. Data: 2014-05-04 19:31:45
    Temat: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5363e0bf$0$2238$6...@n...neostrada.pl

    > mocno przepłaciłem bo w Lidlu takie batoniki są po 99gr.

    Ja kupiłem w Lidlu -- 2 już zjadłem a kody czekają...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2014-05-04 19:33:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5363e0cb$0$2238$6...@n...neostrada.pl

    dizel>> W regulaminie promocji nie ma o tym wspomniane że nowe startery nie
    dizel>> mogą brać udziału w promocji więc to nie do mnie pretensje. Skoro
    dizel>> regulamin nie zabrania to powinno działać.

    > No nie wiem, już raczej tego nie sprawdzę - batoników już na pewno nie będę
    kupował;-)

    Więc raczej nie będę stawiał na starterze, ale na przeniesieniu numeru.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2014-05-04 21:43:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > A może wyjątek potwierdza regułę

    Jednostkowe przypadki nijak maja sie do ogólnych zjawisk.

  • 64. Data: 2014-05-07 22:34:13
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Ostatnio nabyłem za 5 zł starter t-mobile frii. To taniej niż w Aero.
    Codziennie mam 50 MB internetu bez dodatkowych opłat. Nawet jak to
    wyczerpię, to internet się nie wyłącza, tylko zwalnia do 16 Kbit -
    maila tekstowego można spokojnie wysyłać ma takiej przepustowości :-)

  • 65. Data: 2014-05-08 10:53:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:
    > Chyba nic tańszego nie znajdziesz.

    W T-Mobile Frii masz 3 GB na 30 dni za 20 zł.

    Ew. 1 GB/30 dni @10 zł lub 6 GB/30 dni @30 zł.

  • 66. Data: 2014-05-08 21:12:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5363e0bf$0$2238$6...@n...neostrada.pl

    > Ja kupiłem w Lidlu -- 2 już zjadłem a kody czekają...

    A ile ich kupiłeś łącznie? Tak sobie myślę że nie opłaca się taki
    interes - jedno że zdrowie można stracić od tych słodkości, a drugie -
    normalne doładowanie na kartę chyba jednak taniej wyjdzie.
    I tak nawiasem - gdzie te batoniki z PRLu, na wierzchu czekolada a w
    środku nadzienie z domieszką araku? Nie pamiętam nazwy, ale te te
    wszystkie Liony i im podobne wynalazki z za oceanu biły smakiem o kilka
    długości.

  • 67. Data: 2014-05-08 21:12:50
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > dizel>> regulamin nie zabrania to powinno działać.

    > Więc raczej nie będę stawiał na starterze, ale na przeniesieniu numeru.

    Ja kupiłem starter Play Online, doładowałem za 100zł (15GB/4 miesiące) i
    jadę już drugi miesiąc, pozostały mi jeszcze dwa miesiące. Net osiąga
    9Mb/s. Jest to najbardziej stabilny dostawca mobilnego netu w moim
    rejonie, nie ma wahań jak np. w Plusie - rano 10Mb/s,- wieczorem 10Kb/s .

  • 68. Data: 2014-05-08 21:14:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5364e963$0$2226$6...@n...neostrada.pl

    > Alkohol zaliczony został tutaj do tych zdobyczy
    > czy Eskimosi pili wcześniej? IMO alkohol dla
    > Eskimosa oznaczać może śmierć z wychłodzednia.

    Nawet Południowcy nie mają dostępu do naturalnego pożywienia, jak
    Eskimosi. Rekompensują sobie to alkoholem.

  • 69. Data: 2014-05-08 21:14:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-05-08 10:53, Poldek pisze:

    > W T-Mobile Frii masz 3 GB na 30 dni za 20 zł.
    >
    > Ew. 1 GB/30 dni @10 zł lub 6 GB/30 dni @30 zł.

    Jakieś 3-4 miesiące byłem w salonie T-M i kupiłem starter. Prędkości
    nawet niezłe, byłem zainteresowany doładowaniem, o ile będzie względnie
    tanio. Niestety anie w salonie ani w BOKu, nikt mi nie potrafił
    odpowiedzieć ile mam czasu na wykorzystanie doładowania za 100zł. Nic na
    ten temat nawet nie mogłem znaleźć na ich internetowej stronie. A skoro
    nie potrafią odpowiedzieć na tak proste pytanie, a ja że nie lubię
    działań partyzanckich, to dałem sobie spokój z T-M i ich ofertą.

  • 70. Data: 2014-05-09 14:15:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Trybun wrote:

> [...]
    > nie potrafią odpowiedzieć na tak proste pytanie, a ja że nie lubię
    > działań partyzanckich, to dałem sobie spokój z T-M i ich ofertą.

    Za 100 zł -> 4 miesiące na wychodzące.

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc

    Jak dla mnie, to trochę krótko. W iPlusie za 100 jest 6 miesięcy.

    Doładowując za 100 dostajesz jakiśtam bonus. W iPlusie jest to chyba 15
    zł, a w T-Mobile 10 zł.