    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Najtańsze pakiety internetowe w prepaidzie.
    Date: Fri, 09 May 2014 14:15:38 +0200

    Trybun wrote:

    > Jakieś 3-4 miesiące byłem w salonie T-M i kupiłem starter. Prędkości
    > nawet niezłe, byłem zainteresowany doładowaniem, o ile będzie względnie
    > tanio. Niestety anie w salonie ani w BOKu, nikt mi nie potrafił
    > odpowiedzieć ile mam czasu na wykorzystanie doładowania za 100zł. Nic na
    > ten temat nawet nie mogłem znaleźć na ich internetowej stronie. A skoro
    > nie potrafią odpowiedzieć na tak proste pytanie, a ja że nie lubię
    > działań partyzanckich, to dałem sobie spokój z T-M i ich ofertą.

    Za 100 zł -> 4 miesiące na wychodzące.

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/uslugi_obnizajace_koszty/na_kart
    e/doladuj_konto/nominaly_waznosc

    Jak dla mnie, to trochę krótko. W iPlusie za 100 jest 6 miesięcy.

    Doładowując za 100 dostajesz jakiśtam bonus. W iPlusie jest to chyba 15
    zł, a w T-Mobile 10 zł.