  • 31. Data: 2024-09-04 14:32:50
    Temat: Re: Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-09-2024 o 14:13, Trybun pisze:

    > Faktu. Nie widziałem z bliska. Konsultantka zajrzała do kartonu i
    > oznajmiła że startery są. Być może są to SIMki Play a tylko jakaś
    > wydzielona seria jest dedykowana dla FM.

    Nie.
    Są czerwone i obrandowane Faktem.
    Przynajmniej były, jak taki pobierałem.

    Jak mieli, to dlaczego nie przeniosłeś?

    > Przy przenosinach z PLAY kart
    > nie wymieniają.

    Bo formalnie jest to też P4.

  • 32. Data: 2024-09-06 13:13:15
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 3.09.2024 o 13:01, Trybun pisze:

    > Kod przeniesienia jest, ale nie działa.

    Nie wiem o jakim kodzie piszesz.
    Zmieniałem ofertę po zalogowaniu na stronie www.play.pl

  • 33. Data: 2024-09-06 13:18:09
    Od: jn <j...@m...invalid>

    Link do pliku PDF:

    https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_Of
    erty_Promocyjnej_Pakiet_MINI_3_w_ofercie_Virgin_Mobi
    le_na_Karte_wazny_od_2020-01-01_zmieniony_15.05.2024
    .pdf

    > obowiązuje od dnia 01 stycznia 2020 r. do odwołania.
    > Zmieniony 15 maja 2024 r.

    Nie wiem w jaki sposób odwołują takie promocje.

  • 34. Data: 2024-09-06 13:30:01
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 3.09.2024 o 13:00, Trybun pisze:

    > To tak działa wszędzie, nawet w sklepie mięsnym trzeba podchodzić
    > ostrożnie do towaru oferowanego w podejrzanie niskiej cenie.. ?
    > Kiedyś w Komputroniku zwróciłem pod koniec gwarancji wadliwy telefon,
    > chodziło dosłownie o małą bzdurę. Takich telefonów nie było już w tej
    > sieci sklepów, tak że zwrócili mi gotówkę. Myślisz że zezłomowali ten
    > zwrot? Nic podobnego, poszedł z powrotem na półkę jako nowy produkt "w
    > bardzo atrakcyjnej cenie"..

    Operator działał zgodnie z regulaminem ale w mojej ocenie robił to
    nadgorliwie. Może oferta za 19zł była bardzo atrakcyjna i ludzie ją
    nadużywali. :)
    Po dwóch blokadach numer został przeniesiony do Play Mini-Max(?) za 29zł
    i problem zniknął.

  • 35. Data: 2024-09-07 10:05:41
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 06.09.2024 o 13:13, jn pisze:

    > Nie wiem o jakim kodzie piszesz.
    > Zmieniałem ofertę po zalogowaniu na stronie www.play.pl

    O kodzie *163*12#. A w Play w ogóle nie mam opcji przeniesienia do
    czegoś innego niż "Play na kartę 3.0".

  • 36. Data: 2024-09-07 10:11:10
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 04.09.2024 o 14:32, Cavallino pisze:

    > Nie.
    > Są czerwone i obrandowane Faktem.
    > Przynajmniej były, jak taki pobierałem.
    >
    > Jak mieli, to dlaczego nie przeniosłeś?

    No skoro je widziałeś.. Odpowiedź konsultantki w salonie Play, "mogę
    przenieść numer od każdego operatora za wyjątkiem Play"..

    > Bo formalnie jest to też P4.

    I jak widać poczuli w FM konkurencję że klientom Faktu rzucają kłody pod
    nogi.

  • 37. Data: 2024-09-07 10:17:45
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 06.09.2024 o 13:18, jn pisze:

> [...]
    le_na_Karte_wazny_od_2020-01-01_zmieniony_15.05.2024
    .pdf

    > Nie wiem w jaki sposób odwołują takie promocje.

    Może po prostu tylko przestają być widoczne na stronie i to jest
    równoznaczne z odwołaniem. Oczywiście mowa o wyłączeniu samej oferty dla
    nowych klientów, bo o ile by chcieli zlikwidować pakiet to muszą w jakiś
    sposób powiadomić dotychczasowych klientów.
    Ale tu sprawa się wyjaśniła, pakiet nadal jest dostępny, zakamuflowany
    ale jest.

  • 38. Data: 2024-09-07 10:22:47
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 06.09.2024 o 13:30, jn pisze:

> [...]
    > nadużywali. :)
    > Po dwóch blokadach numer został przeniesiony do Play Mini-Max(?) za

    I właśnie na tym polega problem kapitalizmu w Polsce, bardzo mało kto
    stosuje środki ewidentnego oszustwa, bardziej jakieś niejasności,
    niedopowiedzenia, drobne druczki itp metody robiące klienta w
    przysłowiowa szkapę.

  • 39. Data: 2024-09-07 10:33:51
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 29.08.2024 o 11:40, Trybun pisze:
    > Znacie coś tańszego od tego co oferuje Virgin Mobile?

    Dla zainteresowanych tak w kwestii podsumowania wątku. Przeniosłem nr do
    FM telefonicznie za pomocą BOKu Faktu. Operacja trwała około 3 minut i
    nie było żadnych komplikacji, aktywacja numeru już po jakiejś
    półgodzinie. Środki z Play przechodzą na nowy pakiet, jednak konto po
    przenosinach wymaga doładowania w przeciągu dwu tygodni. Konto można
    doładowywać przez różne aplikacje bankowe wybierając PLAY jako operatora.

  • 40. Data: 2024-09-07 16:49:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-09-2024 o 10:11, Trybun pisze:

    > No skoro je widziałeś.. Odpowiedź konsultantki w salonie Play, "mogę
    > przenieść numer od każdego operatora za wyjątkiem Play"..

    No ale to odpowiedź na zupełnie inne pytanie.
    Albo mają startery Faktu, albo nie mają.

    A salon nie jest do obsługi FM, jak też innych tego typu wirtualnych
    operatorów, nawet nie muszą pomagać.
    To się robi samemu - za to jest taniej właśnie niż w Play.

    > I jak widać poczuli w FM konkurencję że klientom Faktu rzucają kłody pod
    > nogi.

    Nie pisałeś że w końcu przenieśli?