  • 21. Data: 2024-09-01 22:39:22
    Temat: Re: Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 01.09.2024 o 07:46, Trybun pisze:

    > Wygląda bardzo obiecująco, zwłaszcza że można przenieść tu numer z PLAY,
    > bo np do VM nie można.

    O starterach Faktu mówią, że ostatni raz widzieli jest w pandemii,
    salony Play w ogóle odżegnują się od ich sprzedaży. Ale na infolinii
    mówili, że można przenieść co w sumie jest ok. Mnie taki pakiet
    interesuje na potrzeby trackerów, kiedyś w VM miałem 5zł/rok, ale przy
    tych przejęciach utraciłem dostęp i niekoniecznie jest co przywracać.

  • 22. Data: 2024-09-02 00:53:05
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 1.09.2024 o 22:39, io pisze:
    > O starterach Faktu mówią, że ostatni raz widzieli jest w pandemii,
    > salony Play w ogóle odżegnują się od ich sprzedaży. Ale na infolinii
    > mówili, że można przenieść co w sumie jest ok.

    Fakt i Red Bull nie były czasem "taryfami" Play?
    Chodzi o to, że można było się do nich przełączyć z innej oferty na kartę.
    Nie mam karty Play żeby to sprawdzić.

  • 23. Data: 2024-09-02 01:15:13
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 1.09.2024 o 20:54, io pisze:

    > Bo?

    Blokowali numer po przekroczeniu 3000 lub 3600 minut.

  • 24. Data: 2024-09-03 13:00:41
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 01.09.2024 o 11:39, jn pisze:

    > Nic się nie stało.
    > Nie mam zaufania do najtańszych ofert.
    > "Bezlimit" od VM okazał się porażką.

    To tak działa wszędzie, nawet w sklepie mięsnym trzeba podchodzić
    ostrożnie do towaru oferowanego w podejrzanie niskiej cenie.. ?
    Kiedyś w Komputroniku zwróciłem pod koniec gwarancji wadliwy telefon,
    chodziło dosłownie o małą bzdurę. Takich telefonów nie było już w tej
    sieci sklepów, tak że zwrócili mi gotówkę. Myślisz że zezłomowali ten
    zwrot? Nic podobnego, poszedł z powrotem na półkę jako nowy produkt "w
    bardzo atrakcyjnej cenie"..

  • 25. Data: 2024-09-03 13:01:00
    Od: Trybun <M...@t...cb>

  • 26. Data: 2024-09-03 13:01:17
    Od: Trybun <M...@t...cb>

  • 27. Data: 2024-09-03 14:44:44
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 01.09.2024 o 22:39, io pisze:

> [...]
    > interesuje na potrzeby trackerów, kiedyś w VM miałem 5zł/rok, ale przy
    > tych przejęciach utraciłem dostęp i niekoniecznie jest co przywracać.

    Startery w okolicznym salonie mają. Natomiast nie chcą przenieść numeru
    z Play bo podobno nie można. Czyli salon swoje, a strona swoje.

    W FM też tak jak w VM można za 5zł doładować konto na rok bez żadnych
    zobowiązań.  Uwaga tylko taka że w VM działa to na pewno a w FM ma
    podobno działać..

  • 28. Data: 2024-09-03 14:49:18
    Temat: Re: Re:Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 03.09.2024 o 14:15, Eneuel pisze:
    > Trybun odrzuca ofertę dziewicy

    > Orange oferuje teraz wszystko za darmo, ale tylko na kilka dni...
    > Nie dociera do Ciebie Plus, więc chyba dociera Orange; mniemam
    > tak, albowiem podstawą konkurencji jest wzajemne uzupełnianie
    > się i współpraca...

    Żeby oni tak chcieli i na pierwszym miejscu stawiali na współprace z
    swoimi klientami. A do tego Orange bardzo daleko.

  • 29. Data: 2024-09-03 16:39:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-09-2024 o 14:44, Trybun pisze:

    > Startery w okolicznym salonie mają.

    Ale startery Faktu?
    Bo te są/były zupełnie inne.

  • 30. Data: 2024-09-04 14:13:45
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 03.09.2024 o 16:39, Cavallino pisze:

    > Ale startery Faktu?
    > Bo te są/były zupełnie inne.

    Faktu. Nie widziałem z bliska. Konsultantka zajrzała do kartonu i
    oznajmiła że startery są. Być może są to SIMki Play a tylko jakaś
    wydzielona seria jest dedykowana dla FM. Przy przenosinach z PLAY kart
    nie wymieniają.