    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Najlepszy aparat
    Date: Sun, 6 Jun 2010 17:47:39 +0200

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hubosg$nr2$1@news.onet.pl...
    > Mi się w sumie podoba. Z muszlą powiększającą ma wizjer minimalnie
    > większy(sic) od analogowego i pełnoklatkowego Pentaksa Z-20. Niestety AF,
    > choć dużo lepszy w stosunku do K110D, to jednak nadal daleko w tyle za np.
    > Canonem 50D, którym miałem okazję bawić się niedawno. Opcji ustawień
    > multum, tak, że nie jestem w stanie z większości korzystać. AWB działa na
    > tyle dobrze, że można mu zawierzyć i zostawić. Ze światłem żarowym nadal
    > sobie nie radzi w takim stopniu jak ustawienie na światło żarowe, ale
    > wtedy z kolei tak wybielone fotografie też bywają sztuczne w odbiorze.

    Ciekaw jestem tylko, czy AF w K7D jest lepszy czy tez porównywalny z tym w
    k-x, bo ten w k-x radzi sobie lepiej w ciemnych pomieszczeniach jak w
    kadyszce. Napisz proszę pare słów o matrycy, bo czytałem gdzieś, że matryca
    w k-x jest lepsza niz w K7D. Co takiego jest z nią "nie tak" i jak się ma do
    tej z k10d - czy warto się przesiąść? Mnie k10d bardzo odpowiada - ergonomia
    na piątkę, ilość pikseli mi wystarcza, jedynie ISO 1600 mogłoby być trochę
    lepsze, bo niestety nie nadaje się do niczego pożytecznego. No i AF, który
    dopiero po podpięciu lampy metza wspomagającej ostrzenie w trudnych
    warunkach pracuje jak należy.

    --
    Yogi(n)