  • Data: 2010-06-07 00:26:42
    Temat: Re: Najlepszy aparat
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sun 06 of Jun 2010 17:03, T...@s...in.the.world wrote:

    > In article
    > <e...@k...go
    oglegroups.com>,

    > Moze bywasz w niewlasciwych miejscach albo porach?
    > Wprawdzie, jak twierdza ornitolodzy, populacja bocianow nieco sie
    > zmniejszyla, ale w lecie na Mazurach to wciaz dosc pospolity widok.

    Przeżeglowałem Polskę wzdłuż i wszerz. Mazury to pryszcz, w porównaniu
    z puszczą Notecką i okolicami dolnej Warty. Ale co najbardziej zaskoczyło,
    to najwięcej ptactwa bocianiego i czaplowego widziałem w moim rodzinnym
    Wrocławiu na polach irygacyjnych (czyli tam tam gdzie z kanałów spływa
    gówienko, aby się przewietrzyć... déja vu... pisałem już tutaj?).
    Stojąc z lornetką, rozdziawiając gębę i zatykając nos (nie pomaga,
    smród ma przenikliwość neutrina) liczyłem ptactwo, bocianów koło
    pół setki.

    > Moze jakas chora sztuka.

    Cwana. Tak jak sroki, które nauczyły się naciągać pasażerów
    pod wiatami przystanków komunikacji miejskiej.

    Wróble wyżerające pizzę z talerza kiedy sam jesz, zauważyłem
    dziesięć lat temu na zachodzie Europy. Wrocławskie podobnie
    zachowują się dopiero od 2, 3 lat.

    --
    nb