-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5cb1dd24$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5cb2229d$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<q8ta2q$l9s$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<5cb4835d$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5cb4d922$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<1...@4...net>
<3...@g...com>
<gnqbbykvgvqw$.19o0nbvb1ypx5.dlg@40tude.net>
<5cb5ed79$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5ee6a$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5f18c$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb5f308$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<5cb600fa$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5cb600fa$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
Date: Tue, 16 Apr 2019 18:48:35 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 44
Message-ID: <5cb607c2$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.112.71
X-Trace: 1555433410 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 542 83.26.112.71:52888
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2654619
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5cb600fa$0$508$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 2019-04-16 o 17:20, J.F. pisze:
> Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości grup
>>> To naprawdę nic trudnego wyłapać eksperymentalnie dodatkowe stałe
>>> obciążenie rzędu 100W.
>
>> Zaprezentuj ten eksperyment :-)
>Służę.
>Współczesne samochody podają chwilowe zużycie paliwa mierząc ilość
>wtryśnięć paliwa do cylindrów. Wiedzą bardzo dokładnie, ile tego
>paliwa zużyły. Na potrzeby "komputerów pokładowych" zaokrąglają ten
>pomiar, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby odczytywać niezwykle
>dokładnie, ile paliwa zużyto. Różnicę rzędu szklanki na tysiąc
>kilometrów wykryją z łatwością.
Mam taki komputer.
Nic z tego nie wynika, bo skacza te pomiary.
Spalanie srednie za kazdym tankowaniem inne, rozbieznosc zuzycia w/g
komputera i dystrybutora tak +/- litr, czasem dwa,
na wolnych obrotach chwilowe tez skacze.
>Ktoś podał wcześniej, że zużycie paliwa można oszacować na 1 litr na
>1 kWh. W zaokrągleniu to 10 godzin pracy samochodu z włączonymi
>światłami. Powinno wyjść około 100 ml na godzinę na same światła.
Ja bym oszacowal na 0.05l/h i juz mamy problem.
>Trzeba by się podłączyć z jakimś sprzętem diagnostycznym, który
>potrafi odczytać, ile wtryśnięć paliwa dokonuje samochód - i gotowe.
Do roboty - stowa czeka :-P
>A potem: hamownia przez godzinę ze światłami, drugą godzinę bez
>świateł.
Moze byc na wolnych obrotach.
Niby powinno byc latwiej, bo spalanie silnika male.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 18:59 Budzik
- 16.04.19 19:20 RadoslawF
- 16.04.19 19:57 J.F.
- 16.04.19 20:09 T.
- 16.04.19 21:26 RadoslawF
- 16.04.19 21:48 kk
- 16.04.19 22:08 Poldek
- 16.04.19 22:53 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:55 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 22:59 Zenek Kapelinder
- 16.04.19 23:08 Zenek Kapelinder
- 17.04.19 00:12 RadoslawF
- 17.04.19 01:17 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie