eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNabicie klimy, cenaRe: Nabicie klimy, cena
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.109.206.208.18
    7!not-for-mail
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nabicie klimy, cena
    Date: Tue, 04 Jul 2023 20:47:47 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    References: <u7mnm5$2icof$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <u7oecu$2r6gs$1@dont-email.me> <g...@m...org>
    <u7ucun$3mjdi$1@dont-email.me> <o...@l...harvard.local>
    <u80ii7$es0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u8168s$q52$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <1jfb1udsh9ify$.w5disp7n468s.dlg@40tude.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <u81gps$1ef$1$Janusz@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 109.206.208.187
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="gorbi";
    posting-host="109.206.208.187"; logging-data="6899";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Cancel-Lock: sha1:vftr7tAe1oN3sR0rR2G6NovgZwg=
    sha256:I8keP+6ttZpXuhnBXpiczl3S6miW9LShvbmvlyvpFRw=
    sha1:L9EvJB7CzzXEZUwFiuzBB5B449A=
    sha256:U1uzBCyKihQloWYk5+081GK0EP25I1TJVosj3E2aSc8=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2714883
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .07.2023 o 18:21 Janusz <j...@o...pl> pisze:


    >> Od ilości czynnika zależy ile ciepła jesteśmy wstanie oddać do
    >> otoczenia w skraplaczu.
    > Nie tylko.

    Wiadomo, że nie tylko. Ale jak mniej czynnika to zależność jest prosta.


    > Tam nie ma przechłodzonej cieczy. Czynnik jest cieczą i to wynika z
    > ciśnienia i temperatury.

    Znasz jakiś inny cykl chłodniczy? Mnie zawsze uczyli, że w skraplaczu
    gorący gaz oddaje ciepło do powietrza i staje się przechłodzoną cieczą pod
    wysokim ciśnieniem.


    > w zaworze rozprężnym czynnik
    >> chłodniczy będzie miał wyższą temp. i w parowniku pochłonie mniej
    >> ciepła z otoczenia.
    > Odwrotnie, będzie miał mniejszą, dlatego że mniejsza wydajność klimy
    > spowoduje że zawór rozprężny będzie jeszcze bardziej dławił aby obniżyć
    > temp czynnika i odebrać więcej ciepła z otoczenia, czyli skompensować
    > mniejszą wydajność.

    To by powietrze miało niższą temp. na "wywiewie" w kabinie.
    Jest tak jak napisałem.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: