eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNabicie klimy, cenaRe: Nabicie klimy, cena
  • Data: 2023-07-05 06:58:40
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .07.2023 o 00:05 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > W dniu 4.07.2023 o 20:38, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >> W dniu .07.2023 o 18:21 Janusz <j...@o...pl> pisze:
    >>
    >>> Nie, to nie nadmiar tylko klima nie wyrabiała w tamtym klimacie i tak
    >>> jak wyżej pisałem zamraża wtedy parownik.
    >> Taa, to samo auto w kolejnych latach dawało radę w wyższych temp.
    > No i miałeś te same warunki? te same obciążenie? Wątpię, wystarczy
    > większa wilgotność i skraplacz już odda więcej ciepła a ty tego nie masz
    > szans wyczuć.
    Tyle, że zawsze mi się to przytrafiało w aucie nowym, w pierwszym roku jak
    tam nim pojechałem.


    >> Kupiłem drugie i pierwszy i drugi rok w Hiszpanii 2 x na autostradzie
    >> brak klimy, 3 rok - do dzisiaj działa bez problemu.
    > I co to za argument? do czego ma on służyć?


    Piszę o tym, że jak jest za dużo czynnika w nowym aucie to przy dużej
    wilgotności, długiej pracy klimatyzacji i wysokiej temp. zew dochodzi do
    oblodzenia parownika, potwierdza to moja wieloletnia praktyka i innych
    kierowców. Ty znowu dyskutujesz z faktami, podawałem już linka dla J.F -
    tutaj masz o czym piszę:

    https://www.iparts.pl/artykuly/klimatyzacja-w-twoim-
    aucie-nagle-po-przejechaniu-kilkudziesieciu-kilometr
    ow-przestaje-dzialac-zobacz-co-moze-byc-przyczyna,48
    6.html

    "Co może powodować zamarzanie parownika klimatyzacji?

    Dużym problemem z zamarzającym regularnie parownikiem jest to, iż zjawisko
    to może być wywołane przez co najmniej kilka różnych czynników. Z dużą
    dozą prawdopodobieństwa można jednak założyć, iż winę za wszystko ponosi:

    zbyt duża ilość czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji - zwykle
    oznacza to, że proces napełniania układu chłodziwem został przeprowadzony
    nieprawidłowo czy wręcz niedbale;
    zawilgocenie czynnika chłodniczego - duża procentowa zawartość wody w
    chłodziwie;
    zatkane przewody obiegu,
    zbyt niskie ciśnienie gazu"

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: