  • Data: 2023-07-05 00:09:28
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiadomo, że nie tylko. Ale jak mniej czynnika to zależność jest prosta.
    Ona nigdy nie jest prosta, to termodynamika która pracuje w 3 wymiarach,
    ciśnienia, temp i objętości.

    > Znasz jakiś inny cykl chłodniczy? Mnie zawsze uczyli, że w skraplaczu
    > gorący gaz oddaje ciepło do powietrza i staje się przechłodzoną cieczą
    > pod wysokim ciśnieniem.
    To cię źle uczyli, ciecz przechłodzona tworzy się w ściśle określonych
    warunkach, w układzie chłodniczym takich warunków NIE MA.

    > To by powietrze miało niższą temp. na "wywiewie" w kabinie.
    > Jest tak jak napisałem.
    Taa jasne, kończę dyskusję bo widzę że nie ma z kim dyskutować.
    Poczytaj mądre książki a potem dyskutuj, a nie wymyślaj tu swojej
    termodynamiki.

    --
    Janusz