    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na złość Rostowskiemu - Tesla Model S 150k pln ?
    Date: Mon, 4 Feb 2013 01:55:38 +0100
    <kemf7e$60j$1@mx1.internetia.pl> <kemgdv$g66$1@cougar.axelspringer.pl>
    <kemiso$i3n$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>
    <kemsr3$j2s$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@g...com>

    Dnia Sun, 3 Feb 2013 16:03:44 -0800 (PST), k...@g...com napisał(a):
    > Jeszcze o tych lasach i polach zabudowanych. Ty znasz przepis że jak jest
    > teren zabudowany to jakaś ustawowa prędkość. To że w terenie zabudowanym
    > może być podniesiona znasz z doświadczenia. Daję sobie kutasa w talarki
    > pociąć że ci co decydują o ustawieniu znaków też mają swoje przepisy. Ty

    A jak najbardziej maja, szczegolowe ..

    > ich znać nie musisz, nie Twoje małpy nie twój cyrk. A jak w tych
    > przepisach stoi jak byk że teren zabudowany pokrywa się z granicą
    > administracyjną? No to masz jechać przez puste pole tyle ile w terenie
    > zabudowanym. I to jest głupota tych od znaków. Bo mogą kazać postawić
    > znak np 70. A potem 50 jak faktycznie zaczną się zabudowania.

    Po pierwszym skrzyzowaniu 50 automatycznie obowiazuje, nie trzeba ustawiac.

    Ale najwyrazniej nie ma takiego przepisu, bo znaki terenu zabudowanego
    stoja roznie.

    > Ale oni
    > maja to w dupie bo są ograniczeni umysłowo. Taki stan rzeczy to również
    > wina kierowców. Powinni żądać wyjaśnień od ustawiaczy znaków dlaczego
    > ustawiają jak ustawiają. Jak ich nikt nie ściga to robią jak robią. Ile
    > razy zażądałeś wyjaśnienia w takiej sprawie. Bo ja ani razu. A może by
    > trzeba było ich popytać.

    To ci odpowiedza "na podstawie rozporzadzenia i po przeprowadzeniu analizy"
    ... No chyba ze ze jakas zorganizowanagrupa pytac bedzie wiecej razy, to
    dla swietego spokoju podniosa ... albo zabraknie im czasu obnizac :-)

    > Druga sprawa to kim są ci ludzie od znaków. To
    > nasi rodzice, dzieci, znajomi, sąsiedzi. Nie wzięli się z kosmosu, obce
    > mocarstwo też ich nie przysłało.

    No, to akurat nie takie pewne :-)

    > Dlaczego ich na drodze prywatnej nie
    > opierdalamy za to co robią źle?

    Ale jak maja robic dobrze ? Ja uwazam ze powinno byc 80,
    a Artur Kapelusznik ze 40, to ile jest dobrze ?
    Ja ganie za wymalowanie linii ciaglej, Artur chwali za podniesienie
    bezpieczenstwa ...

    J.