    Subject: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <a...@g...com>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 20 Nov 2019 18:21:35 +0100

    W dniu 20.11.2019 o 18:13, s...@g...com pisze:

    > Myslalem ze dyskutujemy o realnych scenariuszach.

    Czyli takich, gdzie zostaje status quo i kogutki czują się bezkarne i z
    racją?

    > Fotoradary tez "sie zwracaja", ale jakos nie widze aby kazdy kilometr autostrady,
    ekspresowki i kazdy rog w miescie byl nimi usiany. Podobnie odcinkowe pomiary,
    jeszcze prostsze, niezbyt popularne.

    Bo władza bardzo dba o to, żeby fotoradary nie stanowiły realnej groźby.

    > Tak czy siak, to nie pomoze tym co dali sie przejechac.

    Podobnie jak tym co ich ktoś na zielonym jebnął. Ale nie powoduje to, że
    należy jebanie tych co na czerwonym jeżdzą pominąć, bo przecież martwym
    wszystko jedno - prawda?

    ile piesi dostana takie uprawnienia.

    > Inne kraje sa inne, juz nie raz bylo tu dyskutowane.

    I ani razu nie padł przekonywujący argument, ze ilość trupów nie jest
    związana z posiadaniem przez pieszych realnych praw.

    > W tych innych krajach charakter ruchu jest inny a i sami piesi tez maja inne
    podejscie. Bylo poruszane w temacie statystyka vs kompilacje jutuba i obserwacja
    rzeczywistosci.

    Tak, tak...

    > Kogutek nie bedzie jezdzil w calej polsce.

    Ale kogutków są tysiące albo i miliony. I trzeba ich pietnować jebać i
    karać. Bez tego nie dość że myślą, że mają rację, to inni też zaczynają
    podobnie myśleć, bo piesi "pasują".

    > Nie tragizuj. Co chwila na moje konkretne i realne argumenty odpowiadasz w taki
    plytki sposob.

    Pozwole sobie się nie zgodzić. Ty masz swoje zdanie, ja swoje.

    > Ja sam ze swoim argumentem moglbym podywagowac i wiem co moglbys odpisac i mialo by
    to sens. Ale zamiast tego farmazonisz.
    > Szkoda. Kiepska taka dyskusja.

    No to nie dyskutujmy.

    --