eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNa "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;) › Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
  • Data: 2019-11-20 21:30:33
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-20 o 19:38, WS pisze:
> [...]
    z punktu widzenia PoRD- jesli nie idzie, to znaczy, ze nie ma mozliwosci, czyli wlazi
    "bezposrednio przed"...,

    >>> 3)zwalniania kroku lub zatrzymywania się bez uzasadnionej potrzeby podczas
    przechodzenia przez jezdnię lub torowisko;

    > Nie, Twoj przyklad nie ma zwiazku z rzeczywistoscia. Piesi stosuja taka metode w
    calkowicie innej sytuacji: jedzie sznur samochodow, nie ma za bardzo jak przejsc... a
    to se postawie noge na pasach => musza sie zatrzymac, bo wlasnie uzyskalem
    pierwszenstwo ;)
    > To jest wg mnie naginanie przepisow/powod do ukarania pieszego mandatem
    >
    > Jesli pieszy wejdzie w bezpiecznej odleglosci, a kierowca go oleje, nie zwolni, nie
    zatrzyma sie to oczywiscie pieszy ma prawo (a nawet obowiazek) uniknac wypadku za
    wszelka cene i wtedy moze robic co uwaza za stosowne: zatrzymac sie, zawrocic,
    przebiec...

    Tylko, że coraz więcej przejść już się zaczyna na chodniku. Pierwszy pas
    przejścia znajduje się właśnie na chodniku.

    Jak myślisz dlaczego? Czy jak pieszy stoi na tym pasie to ustępujesz
    pieszemu należytego pierwszeństwa czy tak jak kogutek trąbisz, aby go
    przegonić?