  • Data: 2022-07-26 22:45:26
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-26 o 21:33, Akarm pisze:

    > Oczywiście, że wybieram c.
    > Przecież nie przejeżdżałem przez chodnik, nie rozganiałem pieszych. I
    > zgodnie z zapisami w prawie o ruchu drogowym, nie naraziłem pieszego na
    > niebezpieczeństwo.
    > Czyżbyś nie znał definicji pierwszeństwa?
    > Jeśli taki kulson nie wie, czym jest nieudzielenie pierwszeństwa, to
    > niestety, będę zmuszony odbyć wizytę w sądzie. :(

    Myślę, że dobrze wiesz po co tak drążę.
    Wygląda na to, że ktoś masowo zastraszył kierowców i zrobił im wodę z
    mózgu ponieważ zaczęli się w zdecydowanej większości zachowywać inaczej
    niż dawniej, co już trochę opisywałem. Wydaje mi się, że w dodatku
    wydaje im się, że ściśle przestrzegają jakichś przepisów, co jest po
    prostu bzdurą. No, jest jeszcze możliwość jakiejś masowej
    refleksji(wręcz autorefleksji) u kierowców powodującej wzrost kultury i
    niewyobrażalną uprzejmość wobec pieszych...
    Nie oglądam tv, ale podejrzewam że to jej sprawka, a do tego doszedł
    jeszcze głuchy telefon.
    Syndrom pana Jourdain.

    > Niedawno chcieli mi przybić przekroczenie ponad 50 km/godz i po dość
    > długiej dyskusji odpuścili.

    No to musisz mieć gadane...