  • Data: 2022-07-26 21:07:47
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-26 o 17:39, Akarm pisze:

    > Na całym świecie, od kiedy tylko wymyślono przejścia dla pieszych, na
    > tych przejściach piesi mieli i nadal mają pierwszeństwo. Co w tym głupiego?

    No dobra.
    Jedziesz samochodem i przejeżdżasz przez przejście, gdzie na krawędzi
    pasów STOI człowiek(ale na chodniku, nie ma go żadną cząstką na jezdni)
    - najpewniej chce przejść przez ulicę, bo co innego?
    Zgapiłeś się, uznałeś że nie wyhamujesz, słaba widoczność - wszystko
    jedno dlaczego - nie zatrzymałeś się.

    50 metrów dalej zatrzymuje cię kulson i wręcza mandat za nieustąpienie
    temu pieszemu.

    a-przyjmujesz, bo wiesz że złamałeś przepisy
    b-przyjmujesz dla św. spokoju, choć wiesz żeś niewinny
    c-nie przyjmujesz, bo wiesz że nie złamałeś przepisów i wygrasz w
    sądzie(powiedzmy że masz wszystko zarejestrowane na kamerce)
    d-nie zdarzy ci się to, bo absolutnie zawsze, widząc przed przejściem
    kogoś stojącego na chodniku przy krawędzi pasów:

    1-zatrzymujesz się, bo tak każą przepisy - jakie?
    2-zatrzymujesz się, bo uważasz że tak należy, bez związku z jakimiś
    przepisami

    A w ogóle to nic mi nie wiadomo, żeby z jakąś niespotykaną wcześniej
    pasją wlepiali mandaty za nieustąpienie - nie ma chyba łapanek na
    kierowców na przejściach. Mocno zmieniły się za to obyczaje kierowców.
    Zmienił się też taryfikator...