  • Data: 2022-07-26 07:49:02
    Temat: Re: Na przejściach
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.07.2022 22:17, pueblo wrote:

    > Mieszkałem parę miesięcy w Londynie daaawno temu - i to nawet bym
    > powiedział w centrum. Pamiętam, że na początku szukałem przejść i
    > rozglądałem się przechodząc poza, czy gdzieś nie ma policji - taki
    > nawyk z Polski. Poza tym, naturalnie to wszytko się odbywało.

    miałem to samo, na początku dziwnie się czułem przechodząc na czerwonym ;)

    > Wow, ktoś z "władz" się tym zainteresował, czy to może był wysłuchany
    > głos społeczności - zmieńcie to, bo bez sensu? Ciekawe.

    zrobili ankietę w której większość się wypowiedziała przeciw (ale to że
    większość się nie stosuje powiedzieli przed ankietą). I w sumie nie
    dziwne - te 30 to w takich wiochach naturalne, bo do najbliższej
    autostrady zwykle jest kilka minut (do pracy ponad 50km dojeżdżam ok 35
    minut) - a teren zabudowany jest tam gdzie jest faktycznie zabudowany, a
    nie jak w Polsce - tam, gdzie akurat znak postawili, bo pewnie MPZP
    mówi, że kiedyś tam może budynek powstać. Po 2 latach nieprzebywania w
    PL stwierdziłem, że takimi drogami w PL jeździ się strasznie, bo co
    chwilę znak terenu zabudowanego. A będąc w PL w tym roku stwierdzam, że
    teraz w PL jeżdżą dużo wolniej niż w UK (ale może akurat w takim rejonie
    mieszkam, bo bliżej Londynu może być więcej pomiarów odcinkowych)

    Lukasz