-
Data: 2022-07-25 22:14:54
Temat: Re: Na przejściach
Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 25.07.2022 12:11, pueblo wrote:
>> 25 Jul 2022 10:01:31 GMT, pueblo
> Od zawsze mam głębokie przekonanie, że drogi są dla - uwaga -
> samochodów i w interesie wszystkich jest płynność ruchu po drogach w
> mieście.
> Jeśli to było kiedyś założenie, to się chyba zmieniło, żeby nie
> powiedzieć, że staje na głowie.
w dzisiejszych czasach wszystko staje na głowie. Ponoć wyszło badanie
jakiegoś uniwersytetu, zlecone przez coca-cole, i wyszło im że cola
lepiej nawadnia niż woda. Niedługo będziemy pola podlewać colą, jak w
"Idiokracja"
> Jako pieszy wiem, że chodnik jest "mój", a droga jest wrogim
> terytorium, gdzie muszę uważać, bo nie mam tam szans.
> Pełno jest ch...wych przejść zasłoniętych, za drzewami no i wiadomo...
> Idealne byłoby proste rozwiązanie, że przejście bez sygnalizacji ma
> jakiś czujnik albo przycisk, który zapala jakieś światło, które z
> daleka ostrzega, że ktoś ma zamiar przejść. Nierealne > Przed każdym przejściem
powinna być tabliczka "Jeśli ty widzisz
> samochód, to nie znaczy, że samochód widzi ciebie" Albo na asfalcie
> wymalowane.
> A w ogóle uważam, że przejścia tylko ze światłami, a poza nimi mogę
> przechodzić gdzie chce - na własną odopowiedzialność.
>
to chyba się do UK musisz przeprowadzić.
W Polsce tylko usłyszysz propagandę, że na zachodzie pieszy ma
pierwszeństwo i wielu w to uwierzyło. A to tylko częściowa prawda, bo np
w UK tak- ma pierwszeństwo, ale tylko na przejściu - a ich jest bardzo
mało (większość przejść nie ma wymalowanych pasów, więc nie trzeba
ustępować), te które są - w najgorszym wypadku mają żółte światło
ostrzegające kierowcę przed pieszymi, zwykle mają światła aktywowane
przez pieszego. No i pieszy może przechodzić gdzie chce i kiedy chce
(np. na czerwonym). Dzięki temu ludzie myślą i wiedzą, że na ulicy może
znajdować się auto, które ich nie przepuści - bo w 90% przypadków
przecinają jezdnię nie czekając na światła.. Ale jakby tak było w
Polsce, to Myjki by poszły z torbami.
p.s. w mojej wsi zrobili ograniczenie do 20mph, po kilku miesiącach
poinformowali, że zmieniają z powrotem na 30, bo do 20 i tak się prawie
nikt nie stosował, a do 30 większość, no i nikt nie lubił tych ograniczeń ;)
--
Pozdrawiam
Lukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 25.07.22 23:17 pueblo
- 26.07.22 07:16 ąćęłńóśźż
- 26.07.22 07:34 cef
- 26.07.22 07:49 ddddddddddddd
- 26.07.22 09:28 Akarm
- 26.07.22 10:48 J.F
- 26.07.22 13:03 pueblo
- 26.07.22 14:53 _Master_
- 26.07.22 17:39 Akarm
- 26.07.22 18:05 rAzor
- 26.07.22 18:55 Akarm
- 26.07.22 19:08 rAzor
- 26.07.22 21:07 pueblo
- 26.07.22 21:33 Akarm
- 26.07.22 22:45 pueblo
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=