eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ? › Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
  • Data: 2009-07-21 16:59:45
    Temat: Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > Możesz rozwinąć temat? Czemu sie nie nadaje do transmisji na odległość?

    Proszę bardzo:

    zbyt duże tłumienie częstotliwości rzędu 2MHz w wodzie.

    Za mała kierunkowość.

    Za mała moc.

    Do tego celu robi się specjalne przetworniki i stosuje dość wyrafinowane
    metody modulacji.

    W pierwszym przebiegu znalazłem na przykład taką dostępną w sieci
    publikację: http://innovexpo.itee.uq.edu.au/2002/projects/s35409
    9/thesis.pdf

    Proponuję poczytać.

    W. Bicz