eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ? › Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
  • Data: 2009-07-21 23:27:27
    Temat: Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
    Od: "W.Bicz" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > No tytuł jest obiecujący, choć ta wstawka powiedziałbym poraża mnie:
    > "I want to thank the Lord Jesus Christ for his grace and for being my
    > whole reason for studying and living." Mnie szczerze mówiąc wcięło :-)
    > Nie spodziewałem się tego typu wstawek w naukowym bądź co bądź
    > opracowaniu :-)))

    No cóż. Każdy ma prawo mieć takie powody do życia i studiowania, jakie
    uważa za stosowne. Kiedyś w naszym kraju (i nie tylko) obowiązkowa w
    pracach naukowych była wstawka o Partii i osiągnięciach Komunizmu,
    dzisiaj niejeden daje podobne wstawki jak autor tej pracy, ale jako
    rodzaj wstępu do tematyki praca ujdzie. Można znaleźć wiele innych tego
    typu publikacji dostępnych za darmo i oczywiście nieco książek i
    artykułów, już nie darmowych. najbardziej wyrafinowane idee nie są
    niestety upowszechniane, co można łatwo zrozumieć.

    Uzyskanie realistycznej komunikacji ultradźwiękowej na w miarę
    przyzwoitych odległościach (rzędu dziesiątek metrów)nie jest jednak
    banalną sprawą. Nieprzypadkowo autor wspomina tutaj o profesjonalnych
    rozwiązaniach, które są bardzo drogie.

    Jest to dość łatwe do zrobienia w rozwiązaniach stacjonarnych, ale to na
    ogół nie ma większego sensu, więc niestety pozostaje mozolne pokonywanie
    trudności. Oczywiście można sobie zawsze powiedzieć, że skoro innym się
    to już udało...

    W. Bicz