eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNa jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ? › Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
  • Data: 2009-07-21 22:52:07
    Temat: Re: Na jakiej częstotliwości pracują przetworniki w nawilżaczach powietrza ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "W.Bicz" <o...@o...pl> wrote in message
    news:h44sor$hmu$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Proszę bardzo:
    >
    > zbyt duże tłumienie częstotliwości rzędu 2MHz w wodzie.
    >
    > Za mała kierunkowość.
    >
    > Za mała moc.
    >
    > Do tego celu robi się specjalne przetworniki i stosuje dość wyrafinowane
    > metody modulacji.
    >
    > W pierwszym przebiegu znalazłem na przykład taką dostępną w sieci
    > publikację:
    > http://innovexpo.itee.uq.edu.au/2002/projects/s35409
    9/thesis.pdf

    > Proponuję poczytać.

    No tytuł jest obiecujący, choć ta wstawka powiedziałbym poraża mnie:
    "I want to thank the Lord Jesus Christ for his grace and for being my
    whole reason for studying and living." Mnie szczerze mówiąc wcięło :-)
    Nie spodziewałem się tego typu wstawek w naukowym bądź co bądź
    opracowaniu :-)))