    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Na Majke...
    Date: Sun, 07 Mar 2010 01:59:12 +0100

    at Thu 04 of Mar 2010 02:00, dominik wrote:

    > Kiedyś było o tym w świecie obrazu:
    > http://www.swiatobrazu.pl/majka-wymyslony-fotograf-z
    -serialu-19166.html

    > suchej nitki na tym nie zostawili
    > ale taki świat już.

    Bo nie tędy droga. Był już cukierkowaty dr Kildare (ktos pamięta?),
    teraz jest zapotrzebowanie na coś bardziej chropowatego,
    czyli dr House. Była moda na kociaki przyszła pora na potwory
    (dinozaury i Julia Roberts). Więc teraz zamiast Majki powinien
    być jakiś Majk, np taki: http://nb.homeunix.org/tmp/photo/7/majk.jpg

    --
    nb