  • Data: 2010-03-08 04:20:25
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-06, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Bardzo opiniotwórcze media które mogłyby "edukować" zajmują sie odurnianiem
    > obywateli. Co najgorsze odurniają właśnie tych którzy by najbardziej
    > potrzebowali edukacji.

    Nie zajmują się odurnianiem. Wstrzeliwują się w poziom.

    > Wiem TV jest komercyjna i ma przynosić dochód i dawać lekka łatwą rozrywkę,
    > ale wtedy pojawia sie pytanie czy rozrywka zawsze musi być lekka i łatwa i
    > kompletnie oderwana od realiów życia. Czy serial o majce byłby mneij

    Tak, bo tego ta grupa celowa oczekuje.

    > oglądalny gdyby jest fotograficzne działania były bardziej realistyczne?
    > myślę że nie. Czy TVN zbankrutował by gdyby zatrudnił dobrego fotografa jako
    > konsultanta i wykonawcę tych jej zdjęć, myślę że nie.

    No ale po co? Dla Ciebie i może w skali Polski paru setek podobnych? Po
    prawdzie nie rozumiem tego całego oburzenia. Bulwersują Cię aparaty z
    pełną automatyką? Produkt, jak każdy i tyle. Żadna sztuka, żadna misja,
    zwyczajnie - towar.

    > Najgorsze jednak jest to że TV publiczna która powinna być inna niż
    > komercyjne postępuje dokładnie tak samo.

    Tu można ewentualnie trochę popomstować, ale może się też okazać, że po
    prostu "musi" aby utrzymać się na rynku. Abyś od czasu do czasu mógł też
    zakosztować rozrywki niekoniecznie łatwej, lekkiej a bardziej opartej na
    rzeczywistości :)

    --
    Marcin