  • Data: 2010-03-02 16:12:48
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:
    > Autentyczny wypadek sprzed niedawna: klient chce zdjęcia, ale
    > najważniejsze dla niego, żeby były robione jak na jakiejś tam Majce z
    > TVN. No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie
    > wiem jak się pśtryka ''na Majkę''.
    >
    > Wypytawszy się o szczegóły dowiedziałem się, że Majka miała dłuższą
    > rurę, o taką (tu jest rozmiar) i asystentkę, która trzymała takie coś (z
    > opisu wynika, że blendę). Czyli mam do studia iść z 300mm i pstrykać
    > portrety... I jeszcze z asystentką do blendy.
    > Ratunku!

    Kiedyś coś tam zobaczyłem przez przypadek i trochę mnie zamurowało.
    Majka w małym pomieszczeniu 'robiła' zdjęcia z rurą, którą dobrze by się
    robiło zdjęcia Księżyca.
    Przesadzili, ale jak to mówią, 'prawda czasu, prawdą ekranu', ma być
    fotografia, to jest!
    Nie wróżę temu serialowi przyszłości, zobaczymy?