  • Data: 2010-03-02 18:06:05
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Mar 2010 17:12:48 +0100, J-L-F napisał(a):

    > Kiedyś coś tam zobaczyłem przez przypadek i trochę mnie zamurowało.
    > Majka w małym pomieszczeniu 'robiła' zdjęcia z rurą, którą dobrze by się
    > robiło zdjęcia Księżyca.
    > Przesadzili, ale jak to mówią, 'prawda czasu, prawdą ekranu', ma być
    > fotografia, to jest!
    > Nie wróżę temu serialowi przyszłości, zobaczymy?

    Ja obejrzałem pierwszy odcinek - i potem kilka kawałków z innych
    odcinków. I muszę przyznać że w ogóle nie zwróciłem uwagi na to
    czym i jak fotografuje - to tylko taki gadżet, prawie w ogóle nie
    związany z "sensem" tego filmu. Ot, scenarzysta kupił sobie cyfrówkę
    i Majka została fotografem.

    Pozdrawiam,
    Henry