  • Data: 2014-07-20 13:54:36
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-20 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Podawałem juz cała listę dowodów swiadczących na niekorzysc Rosji.
    > Na razie nic nie wskazuje, zeby ciągp rzyczynowo skutkowy był inny.

    Dlaczego więc czuję że to nie jest twoje zdanie, a tylko ci to wmówiono?
    Poza tym mógłbyś wykazać w tej lansowanej przez 'wolny świat":-D tezie
    winę Rosji? Przecież bojownicy o niezależność od USA i ich piesków na
    łańcuchu zdobyli co najmniej jedną bazę ochrony powietrznej Ukrainy. a
    więc przejęli także systemy do zestrzeliwania statków powietrznych.
    I tak juz nawiasem - widziałem dzisiaj w BBC News wypowiedź
    holenderskiego premiera. On nie prosił Putina o pomoc w sprawie
    zabezpieczenia miejsca tragedii, i ogólnie wszystkich spraw z tym
    związanych - on żądał i na dodatek w tonie szantażu.. Normalna groteska.
    A gdzie ew. prośba czy groźby do swojego protektora zza oceanu?