  • Data: 2014-07-20 13:52:32
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-19 21:53, masti pisze:

    > za to Ty wierzysz w batiuszkę Putina jak w święty obrazek. Przecież on
    > taki pokojowy i w ogóle nie wysłał SPecnazu na Ukrainę. I tylk
    > oprzypadkiem ostatnio wśród nich jakaś epidemia panuje i mrą na potęgę.

    Widzę nagonkę na niewinnego człowieka, zwykła ludzka przyzwoitość i
    poczucie sprawiedliwości nakazuje mi stanąć w obronie takiej osoby. Nie
    ważne czy jest to rusek, jankes czy jakiś chinol. Dopóki przez
    niezależnym sądem nie udowodni sie komuś win, to jest ów niewinny. Tobie
    być może podoba się linczowanie pomawianych przez ich wrogów, ludzi czy
    krajów, a ja jestem nie tylko temu przeciwny ale wręcz wrogo nastawiony.
    A na dodatek nie będzie mi złodziej, bandyta, notoryczny kłamca i
    oszust, terroryzujący prawie cały świat wskazywał palcem winnych do
    zlinczowania.