    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 18 Jul 2014 06:11:59 -0700 (PDT)
    Subject: Re: NTG. ale wazne
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 11:08:48 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Kogutek nie dostanie premii to tzw. pozytywny idiota - on wybiela Rosję
    >
    > zupełnie za darmo.
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Jak na razie to polskie władze wybielają jedną ze stron. To że jestem za tą mniej
    popularną stroną nie ma na razie nic do rzeczy. Na razie publicznie nikogo nie
    oskarżono o zamach. Jest doba po zestrzeleniu cywilnego samolotu. Znane jest miejsce
    i czas wystrzelenia rakiety. Dlaczego do tej pory nie zostało to miejsce wskazane?
    Może jest na tyle daleko od pozycji separatystów że jego wskazanie jest bardzo
    niepolityczne? Rosja na razie zachowuje się jak obserwator a nie strona. Rosjanie
    wiedzą skąd strzelano. Na razie nie ujawniają miejsca.Czyżby Rosja chciała coś dla
    siebie przy okazji ugrać? Scenariuszy może być kilka. Może być i taki że o
    zestrzelenie zostaną oficjalnie oskarżeni separatyści z sporne tereny przejdą do
    Rosji. W takiej sytuacji będzie znaczyło że strzelali Ukraińcy a nie separatyści. Na
    razie jedno jest wiadomo. Dziennikarze mają dostęp do samolotu. Czyli dostęp do niego
    nie jest utrudniony. Holendrzy chcą przetransportować wiejsce gdzie samolot spadł
    rodziny zamordowanych. Telewizja się skupia i przekierowuje na temat czarnych
    skrzynek. A w nich nie ma żadnych informacji o zestrzeleniu. Dokładny czas
    zestrzelenia jest znany tak samo dobrze jak miejsce w którym samolot coś zniszczyło.
    Bo w tej chwili publicznie nie wiadomo czy to była rakieta.