eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???Re: [NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę ???
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [NTG] Automapa - liczenie trasy "komiwojażer" ... Czy ja coś pieprzę
    ???
    Date: Thu, 25 Mar 2010 19:34:06 +0100

    W dniu 2010-03-24 15:53, jerzu pisze:

    > Support mu odpisze:
    > </cytat>
    > Witamy,
    > uwagi zostaly przekazane do odpowiedniego dzialu. Dziekujemy.
    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    > AutoMapa (pd)
    > </cytat>

    Praktycznie zrobiłem CTRL C CTRL V opisu problemu z tego wątku i
    support odpisał tak :

    > Witam,
    >
    > Dziekujemy za przeslane zgloszenie. Przeprowadzimy weryfikacje podanych informacji.
    > W kolejnej wersji blad powinien zostac poprawiony.
    >
    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    > AutoMapa (dk)

    No więc lekko zirytowany odpisałem:
    > Bardzo miło mi, że Państwo odpowiedzieliście - mam pytanie - kiedy będzie ta
    najbliższa aktualizacja, bo bez tej funkcjonalności program jest dla mnie absolutnie
    bezużyteczny, jako, że używam go do pracy (produkt zakupiony na firmę), która polega
    właśnie na takich trasach - kilka punktów w POLSCE, optymalizacja trasy za pomocą
    nawigacji. W aktualnej wersji, muszę sam optymalizować przebieg trasy i po prostu
    wprowadzać do programu jak ma mnie nawigować, co się mija z celem.

    No i cięta riposta supportu:

    > Witam,
    >
    > termin wydania kolejnej aktualizacji nie jest znany, realny termin moze oscylowac w
    granicach miesiaca albo dwoch. Opisany blad nie wystepuje w przypadku kazdej trasy z
    punktami przez, wyglada na to ze jest to jeden z odosobnionych przypadkow. Jesli
    napotka sie Pan na wiecej tego rodzaju bledow to prosimy o sygnal.

    > Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
    > AutoMapa (dk)

    Ehhh ... a to nie jest jedyna trasa, którą mi tak wywala ...
    rozumiem, że mam co wyjazd raportować im, że cudny program
    uniemożliwił mi to i czekać jak jeleń na poprawkę za 2 miechy
    ... Jak już żaliłem się dużo wcześniej - imho dupą do klienta,
    żadnego zacięcia dobrych sprzedawców jak choćby info o
    przedłużeniu licencji o czas błędnego działania programu ... tfu
    - nie błędnego - w ogóle nie liczy trasy ;/

    6008