  • 11. Data: 2012-03-20 21:50:03
    Temat: Re: NOWY SZUKA PORADY
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "pilot88" <alex287@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości

    > klopot jest taki ze nie mam zadnego doswiadczenia..no poza skuterkiem, ale
    > to chyba sie zbytnio nie liczy, a motocykl za ktorym sie rozgladam bylby
    > moim pierwszym...z komentarzy ktore przed chwila przeczytalem wyglada na
    > to ze chyba zle motorki sobie wypatrzylem...

    Przetłumaczę na polski: wybrałeś sobie motongi "letko" trudne jak na
    pierwszy bajk :)
    Drugie: jeste chyba młody i nie poświęciłeś za dużo czasu na rozpoznanie
    tematu.
    I tak zostałeś delikatnie potraktowany :)
    Konkluzja: chcesz dłużej pojeździć? Weź coś spokojniejszego na początek. Jak
    przeżyjesz
    większe przyjdą później.

    Szymon

  • 12. Data: 2012-03-20 21:50:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-20 22:45, pilot88 pisze:

    > myslalem ze mam do czynienia z profesjonalistami albo przynajmniej
    > fanatykami, ale jesli widze komentarz "A jezdzic mozesz sobie czym
    > zechcesz" to wydaje mi sie ze nei zapytalem odpowiedniej osoby..nie masz
    > konkretnej porady to sie nei odzywaj i swieto.

    Jak dla mnie to mozesz sobie kupic nawet BossHossa w duzej wersji 8.2
    litra. Walimieto. Ze swoim doswiadczeniem na skuterku mozesz sobie mocno
    krzywde zrobic na wszystkim co ma dwa kola i lata szybciej niz 80 kmh.

    A motorek to mozesz miec w d... To czego szukasz to motocykl.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-03-20 21:56:28
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 20 Mar 2012 21:38:01 +0100, pilot88 <alex287@_nospam_vp.pl> wrote:

    > Witam wszystkich serdecznie, z gory przepraszam jesli wpisalem temat w
    > niewlasciwe miejsce ale dopiero sie zalogowalem i nei do konca jeszcze
    > ogarniam te stronke;) Mam pewne pytanie...otoz od dluzszego czasu
    > przymierzam sie do kupna mojego motorku...:) mam do wyboru;

    A przeczytaj sobie najpierw
    http://panwiewiorka.riderblog.pl/Wunderwaffe,b2512.h
    tml

    (Można również coś cywilizowanym językiem, typu
    http://grupy.scigacz.pl/faq,pl,rec,motocykle.html ale blog
    dosadniej wyraża opinie o pomyśle "supersport na pierwsze moto")

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 14. Data: 2012-03-20 22:05:48
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

> [...]
    > zechcesz" to wydaje mi sie ze nei zapytalem odpowiedniej osoby..nie masz
    > konkretnej porady to sie nei odzywaj i swieto.

    To nie jest błękitna linia, tylko grupa dyskusyjna. Nie ma edit, delete ani
    moderatora, zadajesz pytanie na własną odpowiedzialność.
    Konkretnie, to jak jesteś ogarnięty i wiesz po co żyjesz, to na początek jakaś
    sześćsetka to max - większego i tak nie ogarniesz zmysłami i intelektem (jaki piękny
    by nie był), poniesie cię prędzej czy później wbrew całemu twojemu samozaparciu - i
    na co koszty, zdrowie (może czyjeś) i spadek samooceny.
    A jak jesteś nieogarnięty to nie wsiadaj na motocykl. A zastanawianie się nad R1
    sugeruje coś niestety, więc się nie dziw odpowiedziom.
    --
    marcin

  • 15. Data: 2012-03-20 22:08:42
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Konkretnie, to jak jesteś ogarnięty i wiesz po co żyjesz, to na początek
    > jakaś sześćsetka to max -

    No fakt taka sześćsetka GSX-R w sam raz.
    Ładnie wchodzi w zakręty :)

    Szymon

  • 16. Data: 2012-03-20 22:19:22
    Od: "marcin" <m...@W...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No fakt taka sześćsetka GSX-R w sam raz.
    > Ładnie wchodzi w zakręty :)

    Nie znam, ale ja zaczynalem (niedawno, w sumie to cały czas jestem na etapie
    zaczynania) na FZS600, wcześniej poza kursem na prawko nie jeździłem nawet na
    skuterze. Ale miałem 32 lata na karku, jakieś plany, zobowiązania... :)
    --
    pzdr
    marcin

  • 17. Data: 2012-03-20 22:20:26
    Od: pilot88 <alex287@_NOSPAM_vp.pl>

    Szymon Machel napisal

> [...]
    > I tak zostałeś delikatnie potraktowany :)
    > Konkluzja: chcesz dłużej pojeździć? Weź coś spokojniejszego na początek. Jak

    i wreszcie jakies konkrety, git, mam dopiero 25 lat, co prawda mlody i
    nie doswiadczony, ale rowno nakrecony, stad moje pytanie tutaj, to co w
    takim razie polecacie? znajac moje umiejetnosci ktorych nie ma i
    preferencje?

  • 18. Data: 2012-03-20 22:20:39
    Od: PMG <p...@p...pl>

    W dniu 2012-03-20 22:43, pilot88 pisze:

> [...]
    > bylby moim pierwszym...z komentarzy ktore przed chwila przeczytalem
    > wyglada na to ze chyba zle motorki sobie wypatrzylem...

    Wybrałeś kandydatów nie na pierwszy ale na ostatni motocykl. Z tych na
    których jeździłem to np. Honda CBF500, Yamaha MT03 - jeśli singiel
    będzie ci pasował. Szukałbym jakiegoś "nakeda", dołożyłbym gmole bo i
    tak prędzej czy później będziesz leżał a owiewki bywają drogie.

    Najlepiej to przeczytaj artykuł z serii "pierwszy motocykl", przysiądź
    się do tych które ci się podobają a potem jak wybierzesz konkretny model
    zapytaj czy ma felery itd

  • 19. Data: 2012-03-20 22:29:16
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

> [...]

    > doswiadczony, ale rowno nakrecony, stad moje pytanie tutaj, to co w takim
    > razie polecacie? znajac moje umiejetnosci ktorych nie ma i preferencje?

    Jestem złym przykładem. zaczynałem po pięćdziesiątce :P. I moim pierwszym
    motongiem była 900-tka :) Dalej zresztą jest. Tylko, że ja wole spakować się
    na
    tydzień, dwa i jechać w piz...u. Nie upalać koło komina.

    Szymon

  • 20. Data: 2012-03-21 08:20:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-03-20 21:50, Arni pisze:

    > ale mogłbyś coś merytorycznego dodać, np to, że z tych 3 propozycji
    > tylko R1 bo jak wiadomo poniżej litra to nie jedzie.
    > I życz nie zdrowia a szcześcia - żeby w ogóle przeżył.

    Mnie to przy takich tekstach coraz częściej włącza się "troll warning".
    Ale edukować trzeba ...
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj