  • 1. Data: 2012-03-20 20:38:01
    Temat: NOWY SZUKA PORADY
    Od: pilot88 <alex287@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam wszystkich serdecznie, z gory przepraszam jesli wpisalem temat w
    niewlasciwe miejsce ale dopiero sie zalogowalem i nei do konca jeszcze
    ogarniam te stronke;) Mam pewne pytanie...otoz od dluzszego czasu
    przymierzam sie do kupna mojego motorku...:) mam do wyboru;
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2190291556
    http://motoallegro.pl/yamaha-yzf-1000-r1-150km-t-gor
    y-thunderace-blue-i2210614449.html
    http://motoallegro.pl/suzuki-gsxr-750-srad-99rok-gsx
    -r-rr-ninja-zx7r-i2192515159.html

    oczywiscie ciezko jest cokolwiek powiedziec po zdjeciach, ale jesli ktos
    ma podobna maszyne moglby mi cos na ten temat napisac?I chcialbym rowniez
    wiedziec ile kosztuje i jak wyglada przygotowanie motocyklu do
    sezonu...tzn jak czesto zmieniacie opony...olej...itp itd sorki jesli
    pytania sa trywialne ale tak jak mowie jestem nowicjuszem dlatego bede
    wdzieczny za kazda porade:) pzdr:)

  • 2. Data: 2012-03-20 20:41:31
    Temat: Re: NOWY SZUKA PORADY
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-20 21:38, pilot88 pisze:

    > pytania sa trywialne ale tak jak mowie jestem nowicjuszem dlatego bede
    > wdzieczny za kazda porade:) pzdr:)

    Idealne motocykle dla nowicjusza. Naprawde duzo zdrowia zycze !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-03-20 20:49:00
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > http://motoallegro.pl/yamaha-yzf-1000-r1-150km-t-gor
    y-thunderace-blue-i2210614449.html

    Idealne moto na pierwsza maszyne - nie za duza pojemnosc i mocy tez do
    szalenstw nie starczy. Swoja droga, nie myslales o czyms ciut wiekszym?

    Dysiek

  • 4. Data: 2012-03-20 20:50:13
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 20.03.2012 21:41, Kuczu wrote:

    > Idealne motocykle dla nowicjusza. Naprawde duzo zdrowia zycze !

    ale mogłbyś coś merytorycznego dodać, np to, że z tych 3 propozycji
    tylko R1 bo jak wiadomo poniżej litra to nie jedzie.
    I życz nie zdrowia a szcześcia - żeby w ogóle przeżył.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2012-03-20 21:29:43
    Od: pilot88 <alex287@_NOSPAM_vp.pl>

    Dysiek napisal

> [...]
    >>

    > Idealne moto na pierwsza maszyne - nie za duza pojemnosc i mocy tez do
    > szalenstw nie starczy. Swoja droga, nie myslales o czyms ciut wiekszym?

    zamiast ironii i sarkazmu moze po prostu powiedziec, daj sobie spokoj bo
    jak na poczatek to nie sa motory dla Ciebie?i ewentualnei polecic cos
    innego lub dac pewne wskazowki jako doswiadczeni motocyklisci??? myslalem
    ze to forum ma sluzyc pomocy i poradom a nie lekcewazeniu i kpinom, widac
    nie mozna tu liczyc na normalna porade, szkoda

  • 6. Data: 2012-03-20 21:37:52
    Od: PMG <p...@p...pl>

> [...]
    > sezonu...tzn jak czesto zmieniacie opony...olej...itp itd sorki jesli
    > pytania sa trywialne ale tak jak mowie jestem nowicjuszem dlatego bede

    Kolego, powiedz najpierw ile przejechałeś kilometrów na motocyklu i na
    czym do tej pory jeździłeś?

  • 7. Data: 2012-03-20 21:38:35
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-20 22:29, pilot88 pisze:
    > myslalem ze to forum ma sluzyc pomocy i poradom a nie lekcewazeniu i

    To "forum" często temu służy, ale tym, którzy na to zasługują.
    Gdybyś wrzucił sobie wcześniej w google frazę "jaki motocykl na początek
    (/do nauki)" to byś wrzucił linki do innych aukcji i można by coś doradzać.

    --
    wO.ôhoo!
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 8. Data: 2012-03-20 21:40:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

> [...]

    > myslalem ze to forum ma sluzyc pomocy i poradom a nie lekcewazeniu i
    > kpinom, widac nie mozna tu liczyc na normalna porade, szkoda

    To nie jest forum. A jezdzic mozesz sobie czym zechcesz.

  • 9. Data: 2012-03-20 21:43:22
    Od: pilot88 <alex287@_NOSPAM_vp.pl>

    > Kolego, powiedz najpierw ile przejechałeś kilometrów na motocyklu i na
    > czym do tej pory jeździłeś?

    klopot jest taki ze nie mam zadnego doswiadczenia..no poza skuterkiem, ale
    to chyba sie zbytnio nie liczy, a motocykl za ktorym sie rozgladam bylby
    moim pierwszym...z komentarzy ktore przed chwila przeczytalem wyglada na
    to ze chyba zle motorki sobie wypatrzylem...

  • 10. Data: 2012-03-20 21:45:50
    Od: pilot88 <alex287@_NOSPAM_vp.pl>

    Kuczu napisal

    > To nie jest forum. A jezdzic mozesz sobie czym zechcesz.

    myslalem ze mam do czynienia z profesjonalistami albo przynajmniej
    fanatykami, ale jesli widze komentarz "A jezdzic mozesz sobie czym
    zechcesz" to wydaje mi sie ze nei zapytalem odpowiedniej osoby..nie masz
    konkretnej porady to sie nei odzywaj i swieto.