  • 1. Data: 2012-03-20 19:58:39
    Temat: kurtka richa
    Od: Rafrom <r...@r...pl>

    Witam.

    Moja Jofama się już starzeje (puszcza wodę) i stanąłem przed dylematem
    na jaką kurtkę ją wymienić.

    Kumpel proponuje mi Rukkę z wyprzedaży za ok 1600 PLN
    taką jak ta:

    http://allegro.pl/kurtka-rukka-air-power-56-gore-oka
    zja-wyprzedaz-i2156738726.html

    ale znalazłem też dwie (fajne ?) kurtki Richa

    http://www.moto-akcesoria.pl/kurtka-tekstylna-richa-
    airmach-fluo-meska,p,54266

    http://www.moto-akcesoria.pl/kurtka-tekstylna-richa-
    rix-2-fluo-meska,p,54286

    Za rukką przemawia marka, ale sama kurtka jest dość stara chociaż
    nieużywana.

    Z kolei Richa ma odpinaną zarówno podpinkę jak i membranę oraz jest
    za...scie odblaskowa, a ja zwykle jeżdżę w kamizelce odblaskowej więc
    już bym nie musiał.

    Czy ktoś z Was jeździł w i może polecić Richę ?

    A może coś innego do ok 1600 PLN ?

    Rafał Romanowski

  • 2. Data: 2012-03-24 19:57:06
    Temat: Re: kurtka richa
    Od: amos <g...@g...com>

    On 20 Mar, 20:58, Rafrom <r...@r...pl> wrote:

    > A może coś innego do ok 1600 PLN ?

    W kwestii kurtki za taka kwote niestety nie doradze. Zapytam jednak,
    zakladajac, ze za poprzednia kurtke dales podobna kwote, ile Twoja
    kurtka przezyla i jak intensywnie byla uzywana?

    Ciekawe kurtki mozna kupic za polowe a ceny praktycznie zaczynaja sie
    od 1/4 w/w kwoty. Bardzo mnie zastanawia zasadnosc wydawania na kurtke
    teksylna takich pieniedzy.

    --
    zdrowka
    amos

  • 3. Data: 2012-03-24 20:05:37
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-24 19:57, amos pisze:
    > Ciekawe kurtki mozna kupic za polowe a ceny praktycznie zaczynaja sie
    > od 1/4 w/w kwoty. Bardzo mnie zastanawia zasadnosc wydawania na kurtke
    > teksylna takich pieniedzy.

    1/4? Ciekawe. Możesz podać jakieś przykłady?

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 4. Data: 2012-03-24 20:08:00
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Mar, 20:05, duddits <p...@R...tv> wrote:
    > 1/4? Ciekawe. Możesz podać jakieś przykłady?

    Roleffa (czy jak sie to pisze) kupilem za ok 450 PLN, ze 2-3 sezony
    temu na ten przyklad.

  • 5. Data: 2012-03-24 20:23:21
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-24 20:08, amos pisze:
    > Roleffa (czy jak sie to pisze) kupilem za ok 450 PLN, ze 2-3 sezony
    > temu na ten przyklad.

    A jaka konkretnie? Jaka membrana, wypinana ocieplina, szwy z atestem?
    Podaj model.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 6. Data: 2012-03-24 20:30:38
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Mar, 20:23, duddits <p...@R...tv> wrote:

    > A jaka konkretnie? Jaka membrana, wypinana ocieplina, szwy z atestem?
    > Podaj model.

    Taka:
    http://www.moto-akcesoria.pl/m77/roleff.htmlN

    Nie jest to kurtka, ktora bym polecil. Nici niby karbonowe sie jakos
    zmechacili, ale 3 pierwsze sezony po miescie dala rade (ostatni na
    zmiane z kurtka letnia).

    Kolejna mam RST z membrana + ociepleniem. Jestem bardzo zadowolony
    ale mimo wszystko kosztowala niecale 800.
    Nie neguje zakupu drozszych kurtek, choc ciekawi mnie ich
    wytrzymalosc. Mam wrazenie, ze 3-4 sezony dla intensywnie uzywanej
    kurtki tekstylnej to max.

    Skora pewnie wytrzyma dluzej.

    --
    amos

  • 7. Data: 2012-03-24 20:47:23
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-03-24 20:30, amos pisze:
    > Nie jest to kurtka, ktora bym polecil. Nici niby karbonowe sie jakos
    > zmechacili, ale 3 pierwsze sezony po miescie dala rade (ostatni na
    > zmiane z kurtka letnia).

    Nie polecasz jej, a jednak dziwi Cię, że ktoś chce wydać wydać na kurtkę
    1.6kPLN. Może nie szarżuj z tymi przykładami za 1/4 ceny? :)

> [...]
    > Nie neguje zakupu drozszych kurtek, choc ciekawi mnie ich
    > wytrzymalosc. Mam wrazenie, ze 3-4 sezony dla intensywnie uzywanej

    Nie wiem co rozumiesz przez intensywne użytkowanie. Moja kurtka
    Halvarsonssa też kosztowała coś około 800-900 złotych i spokojnie mogę
    ją polecić, ale to zależy od oczekiwań. Jeżdżę w niej już 3 sezon, ma
    membranę wodoodporną dryway+, wypinaną ocieplinę, otwierane nawiewy.
    Jeżdżę w niej w tzw. chłodne miesiące i bardzo sobie chwalę. Szwy
    nigdzie nie puściły czego nie mogę niestety powiedzieć o Modece Shield
    Pro, która w pierwszym sezonie rozeszła się wzdłuż głównego zapięcia :)
    A kosztowała mniej więcej tyle co ten Twój Roleff.

    Tego modelu kurtki już zdaję się nie produkują, ale jest z wyglądu i
    wyposażenia bardzo podobna do tej:
    http://4bikes.pl/halvarssons-platina-kurtka-tekstyln
    a-p-2406.html
    Jakość wykonania naprawdę bardzo przyzwoita.
    I sporo taniej niż Rukka ;)

    > Skora pewnie wytrzyma dluzej.

    Na przykład w deszczu? Odpowiednio zabezpieczona, może, ale do
    turystycznego jeżdżenia wybrałbym tekstylny, warstwowy komplet.
    Na chłodniejsze dni też mam wrażenie lepiej by się sprawdził choć robią
    różne ciekawe skórzane wynalazki z outlastem.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 8. Data: 2012-03-24 23:00:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/24/2012 08:30 PM, amos wrote:

    > Mam wrazenie, ze 3-4 sezony dla intensywnie uzywanej
    > kurtki tekstylnej to max.

    Mam Modeke jakąśtam, z wypinanym ociepleniem i membraną. Po roku (30
    kkm) była już zmęczona, poprzecierane końce rękawów, klapa przy głównym
    zamku membrany, zmechacona, poprzecierane te odblaskowe coś koło szwów
    na rękawach. Fakt, że wymienili w ramach gwarancji na nową ale też
    wytrzymała tyle samo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-03-25 10:35:45
    Od: amos <g...@g...com>

    On 24 Mar, 21:47, duddits <p...@R...tv> wrote:

    > Nie wiem co rozumiesz przez intensywne użytkowanie.

    Niemal codzienne. Raz na tydzien to bardziej okazjonalne.

> [...]
    > Pro, która w pierwszym sezonie rozeszła się wzdłuż głównego zapięcia :)
    > A kosztowała mniej więcej tyle co ten Twój Roleff.

    Raczej blizej 70% więcej. A Roleffa nie polecam glownie z powodow,
    ktore juz ktos przytaczal na grupie. Lamiące uchwyty zamkow. Mi juz
    poszly ze 3 a reklamacji nie uznaje sie. Wymieniac zamka juz nie miec
    sensu bo ponone przeszycie moze pozbawic jej wodoszodpornosci. Chyba,
    ze to kieszen.

    Poza tym to mechacenie szwow, ktore swiadczy o slabej jakosci nici.
    Poza tym nie mam nic do zarzucenia. Kurtka obecnie kosztuje 350 PLN.
    Chyba wiec warta jest swojej ceny.

    Cała sztuka to kupic niedrogo i dobrze. Z pewnoscia nie ma co sie
    decydowac na najtansze, choc najdrozsze nie zawsze bedzie oznaczalo
    trwalosc adekwatna do ceny. Nawet jakosc wykonania w produktach ze
    srodkowej polki potrafi byc niezla.

    --
    amos

  • 10. Data: 2012-03-25 10:37:27
    Od: amos <g...@g...com>

    > Na przykład w deszczu?

    Raczej probe czasu. Moje stare kilkunastoletnie motocyklowe ciuchy
    trzymaja sie super, choc nt wodoodpornosci sie nie wypowiem.

    --
    amos