  • 21. Data: 2012-01-15 07:31:37
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: Michal <f...@w...wp.pl>

    > Faktem jest. Gdyby nie GPS (ktorego sporadycznie uzywam, ale uzywam) i
    > wiekszy ekran i ladowanie przez USB i normalny wtyk sluchawkocy

    Z tej listy poproszę ładowanie USB do e51, najlepiej microUSB bo takie
    mam w "Androidzie". Większy ekran w e52? Owszem, ale tylko "calowo" bo
    pixelowo to samo co w E51.

    Pozdr.
    Michał

  • 22. Data: 2012-01-15 09:17:04
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)
    > Rewelacyjne porównanie. Wsadzę Cię do samochodu, który stacyjkę ma pod
    > siedzeniem, wchodzi sie do niego przez bagażnik, a otwieranie klapy ma w
    > lusterku, a jak Ci się nie spodoba, to potem powiem że jesteś dupą, a
    > nie kierowcą.
    Ja Ci napisałem że rozumiem co masz na myśli, Ty mi że nie. Reszta grupy
    wie o co Ci chodzi? PRzecież klawiaturę odblokujesz, zadzwonisz smsa
    wyślesz - co chcesz wiecej? - tak myśli 90% tej grupy. A że sposób
    wykonania tegoż jest inny od oczekiwań? Ja to akurat rozumiem.

    Na tej grupie 2 razy w tygodniu padają pytania typu jaki telefon albo
    który z tych 3 będzie lepszy. wszystkich odsyłamy na gsmarena.com

    o Twoim aparacie napisano:
    3 megapixel enhanced fixed focus camera with LED flash
    co po polsku znaczy: kamera wymontowana ze starych webcamów, obraz ostry
    od metra w nieskończoność i niekoniecznie równomiernie na całej
    powierzchni.

    i druga uwaga:
    Disappointing camera features and performance
    Kamerka robi tak beznadziejne zdjęcia że nawet kompletna lama będzie
    niezadowolona ze zdjęć wnuczki z dmuchanym kołem ratunkowym.

    ToMasz

  • 23. Data: 2012-01-15 12:00:58
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-14 21:48, Michal pisze:
    > Nie mogę się z Tobą nie zgodzić, w moim przypadku przesiadałem się z E51
    > i liczyłem na "upgrade".
    >
    > Niestety szybko okazało się że pod wieloma względami E52 była wyraźnym
    > krokiem w tył, a poza tym NOKIA w tym modelu zerwała z wieloma
    > przyzwyczajeniami z poprzednika - po prostu masakra!
    > Nie jestem telefonicznym dinozaurem, równolegle używam Androida i sobie
    > go chwalę. Ale E52? Oddałem, wróciłem do starej E51. Super telefon,
    > idealna "maszyna do dzwonienia".

    potwierdzam, tez mam wciaz e51 jako drugi telefon i sobie chwale.
    GPS jest (via BT) - uzywam na rowerze to rozwiazanie i wytxymuje 8
    godzin na podswietleniu z GPS (wystarczy).
    Wiekszy ekran - eeee no moze, ale tragedii nie ma (ponad rok temu
    jeszcze e51 sluzyl mi do nawigacji w aucie - wystarczal jako wspomaganie
    do dojechania do celu).
    Dodatkowo - znacznie lepsza obudowa niz w e52
    Zdjecie simloka z e51 - zaplacilem 20pln a nie 100 iles tam jak w e52).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2012-01-15 13:34:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 19:03:09 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):
    > Niestety kształt paletki do ping-ponga kiepsko leży w dłoni (a nie mam
    > łap jak bochny, wprost przeciwnie) i słabo używa się klawiszy, pierwszy
    > minus.

    Hm, w miare klasyczny ksztalt, nie wiem skad te zarzuty.

    > Przy wyciągniu SIMa wierzchnia
    > warstwa została pięknie podrapana pazurem Freddiego Cruegera, dziękuje
    > Ci Nokio. Co było złego w rozwiązaniu mocowania z klapką? To już trzy
    > minusy.

    Za drogie, za duze, za ciezkie ? Minus, ale nie oni jedni taki problem
    maja.

    > Wertuję instrukcję (to pierwszy telefon gdzie skorzystałem z tej
    > książki! obsługa nie do końca intuicyjna) znajduję coś o żywym świetle,

    Gwoli scislosci - najpierw czytac, potem narzekac :-)

    > na co to komu? Oczywiście szybko deaktywuje tę idiotyczną funkcję.

    Nie napisali po co ?

    > Chcę
    > wysłać smsa, trochę to inaczej wygląda niż w starych Nokiach, pisanie
    > niewygodne, no i pojawiły się buźki niczym z gadu-gadu (a to niby
    > telefon dla biznesu), których oczywiście nie można wyłączyć!

    Pokolenie buziek doroslo do biznesu :-)

    > Programy nie ustawiają się na liście alfabetycznie, tylko wg kolejności
    > wgrywania, co powoduje kolejny bałagan.

    Mam C6 - kolejnosc mozna recznie przestawic, to jest lepiej niz
    alfabetycnie :-)

    > Nie można przewijać odtwarzanej muzyki czy filmu!!!!

    A probowales przycisnac i trzymac odpowiedni przycisk ?

    > Kabel do ładowania podłączany z boku, dzięki czemu ciężko jest coś
    > zrobić z telefonem podczas karmienie prądem. Znów porażka!

    Ja mam w c6 z dolu, i co z tego - z jednej strony zasilanie, z drugiej
    sluchawki, tez zle.

    > Dołączony kabelek USB to chyba długość członka tego impotenta, który
    > zaprojektował ten telefon! Bez wtyczek to coś liczy sobie 12cm, może jak
    > ktoś ma laptopa na biurku to bez problemu podłączy, ale do stacjonarnego
    > bez przedłużacza się nie obejdzie.

    To telefon biznesowy, biznesmen ma laptopa :-)

    Fakt, krotki .. ale czesto wystarcza :-)

    > Na koniec okazuje się, że zdjęcie simlocka z tej słuchawki jest
    > cholernie drogie i nawet nie użyje póki co tego szajsu jako modemu do
    > Aero2.

    To telefon biznesowy, biznesmen umie liczyc przed zakupem :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-01-15 14:23:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Disappointed E52 owner

    > O jaki Sherlock się znalazł, dawno nie siedziałem na grupach więc
    > wpisałem sobie co mi przyszło do głowy, mam zmieniać nick na inne grupy
    > bo Ty masz jakieś problemy? W majtki też mi będziesz zaglądał może? A Ty
    > jesteś tak zachwycony Kurtem Godelem, że używasz jego nazwiska nawet na
    > grupach nie związanych z matematyką. Kretynizmy iście w Twoim stylu.

    Zdajesz sobie sprawę, że dyskutujesz ze znanym trollem? ;)

  • 26. Data: 2012-01-15 14:28:01
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > smsa wyślesz - co chcesz wiecej? - tak myśli 90% tej grupy. A że
    > sposób wykonania tegoż jest inny od oczekiwań? Ja to akurat rozumiem.

    Ale nawet to jest niewygodne, mam emotikonki których nie chcę, klawisze
    przeskakują a nie mam napuchniętych paluchów od pakowania na siłce.

> [...]

    > Kamerka robi tak beznadziejne zdjęcia że nawet kompletna lama będzie
    > niezadowolona ze zdjęć wnuczki z dmuchanym kołem ratunkowym.

    Teraz będę wiedział na co uważać, ale niestety nie widziałem innej
    sensownej Nokii z przyciskami na abo w Orange, więc skusiłem się na to.
    Myslałem że niewypałów nie produkuje się 3 lata i słuchawka ta została
    dopracowana w tym czasie.

  • 27. Data: 2012-01-15 15:35:59
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > Z tej listy poproszę ładowanie USB do e51, najlepiej microUSB bo takie
    > mam w "Androidzie". Większy ekran w e52? Owszem, ale tylko "calowo" bo
    > pixelowo to samo co w E51.

    No i wlasnie zrobiono taki upgrade e51 i nazywa sie e52, popsuto tylko
    ksztalt obudowy.

    :)

  • 28. Data: 2012-01-16 10:48:53
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    OD 97roku pierwsza moja nokia była 5110 pozniej 6110, 3210 i tak do E52
    na której po wielu pismach, ze zwrotką przeprowadzonych z nokią odnośnie
    problemów z głośnikiem i wieszaniem się, telefon został wymieniony na
    nowy, wylądował na allegro, od tamtej pory czyli od 2011r stycznia
    przesiadłem się na HTC z androidem

    i jak narazie jestem zadowolony i nie planuję powrotu do NOKI

  • 29. Data: 2012-01-16 15:04:44
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Michal" <f...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > PS. Wspomniałem już o kretyńsko rozwiązanych klawiszach odbierz/odrzuć
    > które "wciśnięte" są pod bardziej wystającymi klawiszami funkcyjnymi -
    > w efekcie czego ciężko odebrać/odrzucić rozmowę na ślepo?...

    Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi
    paluchami może używać tej słuchawki.

  • 30. Data: 2012-01-16 15:48:43
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Disappointed E52 owner" <d...@e...com> napisał:

    > Tak, to dodatkowa wada, naprawdę nie wiem jak to ktoś z grubszymi paluchami
    > może używać tej słuchawki.

    Naprawdę nie wiem, jak ktoś zamiast manualnego myPhona z wielkimi klawiszami
    kupuje na siłę e52. Naprawdę nie wiem. To tak jakbyś kupił koparkę i później
    płakał w usenecie, że się nie mieści w garażu i nie da się szybko jechać.