  • 1. Data: 2012-01-13 18:35:47
    Temat: Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Czy ktoś może potwierdzić, że udało mu się skorzystać z tej promocji w
    ciągu ostatnich 2 dni?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-01-13 19:02:16
    Temat: Re: Play, 30 za 10, czy na pewno nie działa już?
    Od: Zenek Forever <z...@o...pl>

    On 2012-01-13 18:35:47 +0000, Grzexs said:

    > Czy ktoś może potwierdzić, że udało mu się skorzystać z tej promocji w
    > ciągu ostatnich 2 dni?

    http://www.blogplay.eu/2012/01/12/koniec-pakietu-30-
    za-10/

  • 3. Data: 2012-01-13 20:42:38
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > http://www.blogplay.eu/2012/01/12/koniec-pakietu-30-
    za-10/

    O tym wiem, ale chodziły ploty, że mimo wszystko działa, przynajmniej u
    niektórych.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2012-01-13 21:56:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 13 Jan 2012 21:42:38 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    za-10/

    >O tym wiem, ale chodziły ploty, że mimo wszystko działa, przynajmniej u
    >niektórych.

    nie działa i działać nie będzie "pakiet jest dla ciebie niedostępny",
    zresztą wpisz sobie kod na ten pakiet to będziesz wiedział *111*118*1#

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-01-14 15:52:18
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > nie działa i działać nie będzie "pakiet jest dla ciebie niedostępny",
    > zresztą wpisz sobie kod na ten pakiet to będziesz wiedział *111*118*1#

    No właśnie wpisałem... A miałem jeszcze nadzieję... W sumie to teraz Play
    jest chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2012-01-14 17:06:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 14 Jan 2012 16:52:18 +0100, Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>
    wrote:

    >No właśnie wpisałem... A miałem jeszcze nadzieję... W sumie to teraz Play
    >jest chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

    ale za to działa jeszcze 10za5 i 15za10 i pakiet 30minut/6pln do
    wszystkich także nie jest już tak atrakcyjnie ale można jeszcze
    pokombinować

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-15 12:01:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie wpisałem... A miałem jeszcze nadzieję... W sumie to teraz Play jest
    > chyba najlepszą ofertą dla połączeń wewnątrzsieciowych.

    każda sieć ma rozmów wewnętrzne taniej...

    ja w orange mam
    - pakiety 1000minut za 10zł na 14 dni (tylko w sieci)
    - skarbonkę 7,5% od doładowania (w sieci lub po za sieć 5%)
    - 30% środków w sieci od doładowania (tylko w sieci, po 2 latach)
    - hiperodnowa (tylko w sieci)
    - minuty za dzwonienie po za sieć (tylko w siecie
    - co druga minuta gratis lub lekka minuta

    mam telefon na dwie karty, druga to właśnie play
    używasz sporadycznie, do malutkiej grupy która ma play

    erator/

  • 8. Data: 2012-01-15 14:20:25
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > każda sieć ma rozmów wewnętrzne taniej...

    No, nie bardzo. Np. weźmy mBank mobile... Jest tam tylko marnych 5 mZnajomych.

    > ja w orange mam
    > - pakiety 1000minut za 10zł na 14 dni (tylko w sieci)

    Jaja jakieś? 1000 minut na 14 dni? Play za 10 PLN oferuje cały miesiąc
    gadania w sieci, bez ograniczeń czasowych.

    > - skarbonkę 7,5% od doładowania (w sieci lub po za sieć 5%)

    W Play jest 10% od każdego doładowania za nie mniej niż 20 PLN przez net
    - do wszystkich.

    > - minuty za dzwonienie po za sieć (tylko w siecie

    W Play są minuty za rozmowy spoza sieci.

    > mam telefon na dwie karty, druga to właśnie play
    > używasz sporadycznie, do malutkiej grupy która ma play

    No, u mnie malutka grupa, która ma Orange, właśnie przechodzi do Play,
    pomimo pogorszenia warunków.

    No i telefony Playowe logują się do Orange, a na odwrót nie.

    Też mam telefon na 2 karty, jednak jako druga siedzi T-Mobile, ale firma
    płaci. I tak, nieco przypadkiem, mam 100% zasięg - Play załatwia Play,
    Plusa i Orange, a T-Mobile - T-Mobile.

    --
    Grzexs