eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNIK ... na rzecz bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.Re: NIK ... na rzecz bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!enother.net!enother.net!e
    nother.net!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!
    newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: NIK ... na rzecz bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o0rq27$suh$1@news.mixmin.net>
    <2...@t...pl>
    <o1111n$28v$5@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <5834518b$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Tue, 22 Nov 2016 17:44:33 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <2...@t...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <583475f6$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.65.236
    X-Trace: 1479833078 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15186 178.42.65.236:58174
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2948
    X-Received-Body-CRC: 3840075840
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 22.11.2016 o 15:28, szerszen pisze:
    > Jak zaczniesz być również kierowcą, a nie tylko pieszym, to będzie o czym
    rozmawiać.

    A od kiedy zaczyna się być kierowcą?
    Czy 100 tys. km po Warszawie rocznie kwalifikuje mnie jako kierowcę, czy
    muszę zdobyć jakieś dodatkowe sprawności/uprawnienia?

    > samochód ma dużo dłuższą drogę hamowania niż pieszy.

    Dlatego w okolicach przejść dla pieszych kierowca zobowiązany jest wziąć
    to pod uwagę.

    > Kilkadziesiąt procent pieszych wchodzi na ulicę z marszu, nawet nie patrząc w
    kierunku z którego zbliża się auto, często w kapturze na głowie.

    A kierowca musi mu ustąpić, podobnie jak samochodom z prawej strony na
    skrzyżowaniu. Dokąd barany za kółkiem nie wbiją sobie tego do swoich
    pustych łbów, dotąd wypadków będzie dużo.

    > No tak, bo powinni najlepiej pchać samochód

    A niech pchają, jeśli tylko w ten sposób są w stanie bezpiecznie
    prowadzić samochód. Ich wybór.

    > mając na względzie powyżej opisanych pieszych o skłonnościach samobójczych, którzy
    nie dość że nie patrzą i nie oceniają sytuacji na drodze, to jeszcze są ubrani cali
    na czarno i zupełnie nie biorą pod uwagę, że kierowca to też człowiek.

    Niestety, (co już pisałem) piesi uważają, że za kierownicą może siedzieć
    istota myśląca. Często zresztą maja rację, ale nie zawsze. :/

    > Jak ma być bezpiecznie, to napewno nie może być tak, że cała odpowiedzialność
    zostanie zwalona na kierowców, obie strony muszą przestrzegać określonych zasad,
    stosować się do nich i tyle.
    >
    Jeśli ma być bezpiecznie, to na pewno jeszcze większą odpowiedzialnością
    muszą zostać obarczeni kierowcy.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: