  • Data: 2011-10-05 19:14:04
    Temat: Re: NEX-5N wymiata na Dpreview
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-10-05 08:27, XX YY wrote:
    > w zakresie wiedzy dzieli nas przepasc.

    W zakresie fotografii czy fizyki? Chcesz się naprawdę licytować?

    > pokaz najpierw choc jedno swoje wysokorozdzielcze zdjecie to bede
    > wiedzial na jakim poziomie prowadzic dyskusje.

    Tzn. mam iść do jakiegoś budynku, obcykać go na wszystkie strony i
    skleić, to wtedy będę partnerem do dyskusji?
    Szczerze Ci powiem, że takie rzeczy mnie nie bawią. Zajmuję się
    fotografią bardziej prymitywną - jakieś twarze, krzaczki, domki...

    > wstepem do dyskusji ze mna o rozdzielczosci jest pokazanie zdjecia w
    > wysokiej rozdzielczosci.

    Mogę z Tobą dyskutować nawet o czarnych dziurach, ale Ci żadnej pocztą
    nie podeślę. Tzn. jakbyś chciał dyskutować, bo na razie to jest tylko
    obrażanie.

    pozdrawiam,
    PK