  • Data: 2011-10-05 09:32:29
    Temat: Re: NEX-5N wymiata na Dpreview
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > *****początek cytatu******
    > 200 mpx na ff odpowida upakowaniu ok 10 mpx na matrycach malych
    > kompaktow.
    > Wiele kompaktow jest znanych z b ostrego rysunku. Obiektywy co
    > najmniej o takiej rozdzielczosci jak dla tych kompaktow pokryja w ten
    > sam sposob wymagania co do rozdzielczosci  matryc wiekszych.
    > *****koniec cytatu******
    >
    > Widzę dwie możliwości - albo zapominasz, ze trudniej, albo świadomie
    > robisz ludziom wodę z mózgu.

    jezeli ktokolwiek robi tutaj wode z mozgu to robisz sobie sam z
    wlasnego.

    pixelpitsch wspolczesnych kompaktow to ok 1,5 - 2 mikro - to sa mozna
    powiedziec aktualnie matryce o najwiekszym zageszczeniu.

    zrobmy wiec 2 mikro :
    24*36/(0,002kwadrat ) = ok 216 000 000 na matrycy FF

    a gdzie ja czy ktokolwiek inny napisal ze latwiej ?
    gdyby bylo latwiej to juz dawno by wyprodukowano.
    Wlasnie dlatego ze trudniej to wymaga czasu.
    I dokladnie o tym pisze - wydaje mi sie wielce prawdopodobne , w
    kazdym razie nie niemozliwe ze rozdzielczosc matryc w ciagu deklady
    moze ulec potrojeniu - poczworzeniu . Oznaczac to bedzie ze matryce
    stsowane w aparatach przenosnych moga juz miec 200 mpx.
    Plotki , na razie ta sa tylko plotki ale jednak ze zrodel
    poinformowanych, nastepna matryca FF canona ma miec ok 40 mpx - moze
    troche troche wiecej , moze troche mniej.
    I co wowczas ? Uslyszymy jak pisalem w pierwszym poscie w tym watku .
    Po co 40 mpx w zupelnosci wystarcza 25 mpx.- dokladnie to samo co
    dzisiaj - po co 25 mpx wystarcza 15 mpx?

    wystarczyc to i moze 500 kpx w zaleznosci od zastosowan.
    przydac sie to i moze 200 mpx w zaleznosci od zastosowan.

    taka