  • 41. Data: 2010-09-01 19:53:16
    Temat: Re: NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 01.09.2010 21:48, Ghost pisze:

    > A moze, nie ogladalem, wiec moglo mi sie pomerdac.

    to na pewno

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 42. Data: 2010-09-01 20:31:24
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2010-09-01 21:37, pawell32 napisal (a):

    > a wówczas był fta, tak samo jak tvn

    Nie byłbym taki pewny. Tvn miałem na tunerze wizjitv a polsat nie.

  • 43. Data: 2010-09-01 20:38:46
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 21:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no i?

    no i jakoś nie kojarze polsatu w ofercie cyfry, za wyjątkiem fta

  • 44. Data: 2010-09-02 04:34:08
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Ale co i gdzie widzisz?
    > Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie
    > bez konieczności zoomowania.

    No niestety, na Polsacie otwartym wszystko leci w letterboxie.
    W 16:9 masz tylko na Polsacie Sport Extra, Polsat HD i Polsacie Sport HD

    Ale i tak miło, że Cyfra ma programy Polsatu, może w przyszłym roku
    się przesiądę na C+.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2010-09-02 05:40:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 22:31, [MF] PL pisze:

    > Nie byłbym taki pewny. Tvn miałem na tunerze wizjitv a polsat nie.

    nie mogę się teraz dokopać do starych list, by sprawdzić
    co pierwsze zakodowali tvn czy polsat

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 46. Data: 2010-09-02 08:32:22
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 01-09-2010 o 21:37:16 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > a wówczas był fta, tak samo jak tvn

    Nie pamiętam czy był FTA ale pamiętam, że jak w ubiegłym wieku miałem C+
    to Polsat był a TVN nie było.
    A czy TVN nadawał kiedykolwiek cyfrowo FTA? Był niekodowany ale analogowy.
    Cyfrowy chyba od początku był zakodowany.

    --
    SW3
    ----

  • 47. Data: 2010-09-02 09:08:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-02 10:32, SW3 pisze:
    > Nie pamiętam czy był FTA ale pamiętam, że jak w ubiegłym wieku miałem C+
    > to Polsat był a TVN nie było.
    > A czy TVN nadawał kiedykolwiek cyfrowo FTA?

    pewnie. owego czasu było 11 kanałów polskich fta w tym
    polsat, tvn.
    dekodery bez wejścia na kartę dobrze się sprzedawały

    Był niekodowany ale
    > analogowy. Cyfrowy chyba od początku był zakodowany.

    nie był

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 48. Data: 2010-09-02 13:03:43
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 02-09-2010 o 11:08:15 pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    > owego czasu było 11 kanałów polskich fta

    Teraz jest nawet więcej, tylko trochę innych...

    > w tym
    > polsat, tvn.

    Ale na pewno cyfrowo? To kiedy to było?
    Bo w okolicach 1999 roku miałem Cyfre+ i nie było TVNu, a od 2002 mam
    dekoder FTA i nigdy nie odbierałem na nim TVNu ani Polsatu (Polsat 2,
    Polsat Zdrowie i Uroda owszem). Więc chyba mogły być FTA tylko w 2000,
    2001.
    TVN był długo nadawany analogowo, Polsat trochę krócej.

    --
    SW3
    ----

  • 49. Data: 2010-09-02 21:59:03
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    TVN byl kilka lat nadawany jako przekaz singlowy SCPC z SR= 5632 oczywiście
    niekodowany.
    Podobnie kilka lat nadawał Polsat i Polsat 2 na wycinku transpondera
    analogowego TV4 z SR chyba 6110 o ile kojarzę

  • 50. Data: 2010-09-03 05:52:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-02 15:03, SW3 pisze:
> [...]
    > 2001.
    > TVN był długo nadawany analogowo, Polsat trochę krócej.

    tvn cyfrowo jest b.dawna, to że leciał długo analogowo to nie ma
    nic wspólnego nadawaniem cyfrowym.
    muszę przeszukać stare listy z przed kilku lat, jak znajdę
    to podam kiedy tak było

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux