  • 51. Data: 2010-09-03 10:09:58
    Temat: Re: NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Paweł <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Podobnie kilka lat nadawał Polsat i Polsat 2 na wycinku transpondera
    > analogowego TV4 z SR chyba 6110 o ile kojarzę

    Akurat odwrotnie - na brzegu analogowego Polsatu 2 był cyfrowy singlowy
    przekaz Naszej Telewizji - później stacja zmieniła właściciela i nazwę na TV4
    Wmak

  • 52. Data: 2010-09-04 14:54:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2010 14:38:43 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez
    >konieczności zoomowania.

    To tylko Polsat Sport Extra i Polsat HD.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 53. Data: 2010-09-04 15:52:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:6dn486l002t01htqbnbopo8jhjnlu4hfej@4ax.com...

    > To tylko Polsat Sport Extra i Polsat HD.

    No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

  • 54. Data: 2010-09-04 18:48:58
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

    tego juz nie sprzedadzą, to tak jakby c+sport pojawił sie w cyfrowym
    polsacie. Wyobrażasz sobie to ? Ja nie.

  • 55. Data: 2010-09-04 18:55:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    > No to jeszcze poczekać muszę, aż kolejne kanały sprzedadzą.

    >tego juz nie sprzedadzą, to tak jakby c+sport pojawił sie w cyfrowym
    >polsacie. Wyobrażasz sobie to ? Ja nie.

    Jeszcze kilka dni temu wydawało się, że i Polsatu nie będzie.

  • 56. Data: 2010-09-06 07:47:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    >tego juz nie sprzedadzą, to tak jakby c+sport pojawił sie w cyfrowym
    >polsacie. Wyobrażasz sobie to ? Ja nie.

    A to jest ciekawe, kto komu placi i dlaczego.