  • 21. Data: 2010-09-01 12:21:31
    Temat: Re: NEWS - od 01.09 Polsat w Cyfrze+
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:13, Cavallino pisze:

    > Co znaczy jak jest?
    > Przecież TO SĄ programy z cp.
    > Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

    z tego co widzę p1 i p2 jest 16:9

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2010-09-01 12:38:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > z tego co widzę p1 i p2 jest 16:9

    Ale co i gdzie widzisz?
    Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez
    konieczności zoomowania.

  • 23. Data: 2010-09-01 12:41:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Ale co i gdzie widzisz?
    > Bo o to właśnie pytałem, czy F1 będę mógł oglądać na pełnym ekranie bez
    > konieczności zoomowania.

    king of sat

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 24. Data: 2010-09-01 12:43:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:13, Cavallino pisze:

    > Co znaczy jak jest?
    > Przecież TO SĄ programy z cp.
    > Chyba nie sądziłeś że Cyfra je retransmituje? ;-)

    jeżeli są w takich formatach to chyba jednak tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 25. Data: 2010-09-01 12:43:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jeżeli są w takich formatach to chyba jednak tak

    Na pewno nie, bo dzisiaj po prostu kliknąłem kanał z grupy PolsatCyfrowy i
    się wyświetlił.
    Wczoraj oczywiście tego nie robił.

  • 26. Data: 2010-09-01 12:55:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-01 14:43, Cavallino pisze:

    > Na pewno nie, bo dzisiaj po prostu kliknąłem kanał z grupy PolsatCyfrowy
    > i się wyświetlił.
    > Wczoraj oczywiście tego nie robił.

    to poczekamy, wszystko się wyjaśni

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2010-09-01 12:59:58
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Na pewno nie, bo dzisiaj po prostu kliknąłem kanał z grupy PolsatCyfrowy i
    > się wyświetlił.
    > Wczoraj oczywiście tego nie robił.

    na tunerach Polsatu i C+ odbierasz tak samo one lecą z tego samego
    transpordera
    F1 na programie Polsat będziesz miał do du...y na Polsat Sport idzie w 16:9
    a co do TVP1 i TVP2 to na satelicie nadają tyak jak jest podane w gazecie
    (TO i OWO)czyli programy oznaczone 16:9 to tak leci a bez oznaczenia lecą w
    4:3

    Arek.

  • 28. Data: 2010-09-01 15:08:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > to ciekawe, jakoś nie pamiętam.
    > a zakodowany leci kilka lat (mowa o p1)

    Mowa o cyfrze plus, do wczoraj nie bylo, ale ze dwa lata temu byl. Nie
    mowie, ze fta.

  • 29. Data: 2010-09-01 15:09:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > Fakt, fta a nie w ofercie. I teraz zachodzę w głowę kiedy wypadł, bo wtedy
    > jeszcze nie korzystałem z żadnej z platform. Chociaż jak w 2007 po raz
    > pierwszy brałem C+ wraz z nowym dekoderem, to na liście programów Polsat
    > był, tyle że to była ciemność.

    Nie wiem czy dokladnie w 2007, ale nie bylo ciemnosci - dwa, trzy lata temu.

  • 30. Data: 2010-09-01 15:29:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 17:08, Ghost pisze:

    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Mowa o cyfrze plus, do wczoraj nie bylo, ale ze dwa lata temu byl. Nie
    > mowie, ze fta.

    ciekawe, mam cyfre 11 lat