  • 21. Data: 2011-08-20 13:04:45
    Temat: Re: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 19-08-2011 22:57, mister pisze:

    > przeciez nie podadza do publiczej wiadomosci, ze ucierpial a wszystkie
    > zdjecia przepadly bo by im 3/4 tych fotoradarow spalili.

    a tak teraz beda pamietali zeby albo zabrac cale bebechy albo wyjac
    dysk. w ogole mogli pominac ta kwestie w artykule.

  • 22. Data: 2011-08-20 13:37:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 00:08:46 +0200, Maciek napisał(a):
    > Swoją drogą ciekawe jak wygląda sprawa fotoradarów w krajach, gdzie
    > dostęp do broni palnej wygląda nieco inaczej niż u nas? Wersje
    > opancerzone, czy raczej nie kalkuluje się stawiać takich drogich
    > urządzeń? ;-)

    W USA rzekomo nie ma/jest troche, ale opancerzone.

    Dostep do broni jest tez np w Szwajcarii, Niemczech, Norwegii..

    A i w UK widac jest jeszcze jakis dostep, bo pisza ze bulletproof
    http://www.ukspeedtraps.co.uk/gatso10.htm

    J.

  • 23. Data: 2011-08-20 13:41:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 20:26:10 +0200, MM napisał(a):
    > W Bośni fotoradar wysyła od razu foto na odpowiednie miejsce siecią
    > bezprzewodową :)

    Sa zaklocarki.
    Poza tym moze i wysle, ale jak sie go zniszczy to tylko jeden raz wysle :-)

    J.

  • 24. Data: 2011-08-20 13:45:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 17:37:05 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > http://www.tvn24.pl/0,1714522,0,1,porabali-i-podpali
    li-fotoradar-nagroda-za-pomoc-w-ujeciu,wiadomosc.htm
    > "Podpalili i porąbali fotoradar, teraz są poszukiwani. W
    > Motylkowie koło Piły (woj. lubuskie) Główny Inspektor Transportu [...]

    Eee tam nasi.
    Jakby "nasi" byli choc w polowie tak dobrze zorganizowani jak lepperowcy,
    to by u nas FR nie bylo. A tak to tylko kazdy narzeka ale placi :-)

    A Polak jak widac - ciagle po szkodzie glupi.
    Nie wie ITD ze FR trzeba pilnowac, bo inaczej cos zlego sie im przytrafia ?

    J.

  • 25. Data: 2011-08-20 15:29:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-20 13:41, J.F. pisze:

    > Sa zaklocarki.
    > Poza tym moze i wysle, ale jak sie go zniszczy to tylko jeden raz wysle :-)

    "Ratunku! Biją mnie!" ?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 26. Data: 2011-08-20 17:49:08
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    megrims napisał(a):
    > Biorąc pod uwagę wymagania testów psychologicznych dla kandydatów
    > na policjantów oraz nadgorliwość "młodzieży" w Policji, to nie
    > ma chuja. Od 10 lat nie dostałem pouczenia i nie idzie się już
    > z nimi dogadać.
    Ja o "pouczeniu" a nie o zwykłym pomachaniu palcem.

    Ja nie mam problemu by sie dogadywać. W prawdzie rzadko mam te
    przyjemność, ale jak przyjdzie co do czego, to... :)
    No chyba że trafisz na UWAGA PIRAT to siła wyższa :-D
    --
    Krzysiek

  • 27. Data: 2011-08-20 22:47:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=SGyAnXfd4Yg

  • 28. Data: 2011-08-21 02:03:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > dostęp do broni palnej wygląda nieco inaczej niż u nas? Wersje
    > opancerzone, czy raczej nie kalkuluje się stawiać takich drogich

    Oddanie strzału z zarejestrowanej broni to tak samo, jakbyś zostawił na
    miejscu własną wizytówkę...

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2011-08-21 03:03:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Oddanie strzału z zarejestrowanej broni to tak samo, jakbyś zostawił na
    > miejscu własną wizytówkę...
    Pamiętaj jednak, że na rynku istnieje też broń nie rejestrowana,
    przerobiona, przemycona, skradziona itd.
    Obawiam się, że do "zastrzelenia" fotoradaru używana jest raczej taka...
    WOJO

  • 30. Data: 2011-08-21 10:39:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2011 02:03:58 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Oddanie strzału z zarejestrowanej broni to tak samo, jakbyś zostawił na
    > miejscu własną wizytówkę...

    Po trafieniu w twarde czesci bedzie sie pocisk nadawal do identyfikacji ?
    Zdaje sie ze u nas nawet po postrzalach robotnikow mieli problem z
    okresleniem kalibru.

    Poza tym co z tego ze masz pocisk w dobrym stanie, jesli w kraju jest tez
    100 mln sztuk broni, co prawda zarejestrowanej .. ale bez pocisku
    wzorcowego. Zaprosis wszystkich na komisariat ?

    No i sa jeszcze srutowki i breneki.

    J.