  • 11. Data: 2011-08-19 22:48:22
    Temat: Re: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 19 Sie, 17:37, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
    > http://www.tvn24.pl/0,1714522,0,1,porabali-i-podpali
    li-fotoradar-nagr...

    http://www.speedcam.co.uk/welcome.htm

    U Angoli to już narodowa tradycja

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2011-08-19 22:57:06
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-19 20:59, tck pisze:
    > akurat z tego co slyszalem w rmf to nosnik w tym nie ucierpial

    przeciez nie podadza do publiczej wiadomosci, ze ucierpial a wszystkie
    zdjecia przepadly bo by im 3/4 tych fotoradarow spalili.

  • 13. Data: 2011-08-20 00:08:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-08-19 22:48, Lisciasty pisze:
    > http://www.speedcam.co.uk/welcome.htm
    > U Angoli to już narodowa tradycja
    Swoją drogą ciekawe jak wygląda sprawa fotoradarów w krajach, gdzie
    dostęp do broni palnej wygląda nieco inaczej niż u nas? Wersje
    opancerzone, czy raczej nie kalkuluje się stawiać takich drogich
    urządzeń? ;-)

    Maciek

  • 14. Data: 2011-08-20 09:21:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-19 21:00, Krzysztof 45 pisze:
    > Głupi jesteś.
    > Z policjantem sie dogadasz i da pouczenie.
    Biorąc pod uwagę wymagania testów psychologicznych dla kandydatów
    na policjantów oraz nadgorliwość "młodzieży" w Policji, to nie
    ma chuja. Od 10 lat nie dostałem pouczenia i nie idzie się już
    z nimi dogadać. A stare pokolenie na emeryturze. Dzisiaj to
    zachowują się bardziej jak gestapo niż policja.

  • 15. Data: 2011-08-20 09:31:41
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-20 09:21, megrims pisze:
> [...]
    > z nimi dogadać. A stare pokolenie na emeryturze. Dzisiaj to
    > zachowują się bardziej jak gestapo niż policja.

    Przesadzasz. Poza tym wolę dostać mandat od _policjanta_, niż od
    jakiegoś śmondaka w nieznanym mi mundurku, z niewiadomym przeszkoleniem,
    którego zadaniem jest zarobić, a nie pilnować porządku.
    pwz

  • 16. Data: 2011-08-20 10:11:24
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-20 09:31, pwz pisze:

    > Przesadzasz.
    Jak zawsze :)

    > Poza tym wolę dostać mandat od _policjanta_, niż od
    > jakiegoś śmondaka w nieznanym mi mundurku, z niewiadomym przeszkoleniem,
    > którego zadaniem jest zarobić, a nie pilnować porządku.
    > pwz

    Zawsze chodzi o kasę.

  • 17. Data: 2011-08-20 10:58:13
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 20:01, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Może baty wystarczą

    ale też musi być przypalanie!!

  • 18. Data: 2011-08-20 11:06:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-08-2011 09:21, megrims pisze:
> [...]
    > z nimi dogadać. A stare pokolenie na emeryturze. Dzisiaj to
    > zachowują się bardziej jak gestapo niż policja.

    Ja też od 10 lat nie dostałem pouczenia, a kiedyś zdarzało się to dość
    często - tak jak napisałeś, od starych policjantów. Nowi podcierają się
    taryfikatorem, chyba zbijają jakieś punkty bonusowe do premii za
    wystawienie jak największej liczby mandatów.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-08-20 11:15:55
    Temat: Odp: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: "Stefik5" <r...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > to nie
    > ma chuja.

    chuj jest i to nie byle jaki bo megrimis

  • 20. Data: 2011-08-20 12:54:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Aug 2011 11:06:48 +0200, DoQ <p...@g...com> wrote:

> [...]
    >taryfikatorem, chyba zbijają jakieś punkty bonusowe do premii za
    >wystawienie jak największej liczby mandatów.

    Coś w tym jest. Nawet jak się negocjuje, to i tak wystawią mandat. Ja
    dostałem jakiś czas temu mandat za "niemanie" gaśnicy w zamian za
    zawracanie po powierzchni wyłączonej z ruchu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280