  • 1. Data: 2011-08-19 17:37:05
    Temat: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://www.tvn24.pl/0,1714522,0,1,porabali-i-podpali
    li-fotoradar-nagroda-za-pomoc-w-ujeciu,wiadomosc.htm

    "Podpalili i porąbali fotoradar, teraz są poszukiwani. W
    Motylkowie koło Piły (woj. lubuskie) Główny Inspektor Transportu
    Drogowego wyznaczył nagrodę pieniężną dla tego, kto pomoże w
    znalezieniu osób, które zdewastowały 17 sierpnia urządzenie.
    Najpierw maszt fotoradaru przewrócono pod naporem cofającego
    samochodu ciężarowego. Następnie włamano się do wnętrza obudowy
    i zdewastowano urządzenie uderzając w nie siekierą. W końcu
    oblano obudowę łatwopalnym płynem i podpalono.

    Nie wiadomo dlaczego.
    "

    Ha ha ha ... *Nie wiadomo dlaczego*

    Komisję śledczą powołać trza ;) No i na pewno na fotkach z tego
    fotoradaru było słychać strzały :)
    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 2. Data: 2011-08-19 17:58:03
    Temat: Re: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    Teraz pora na zabijanie policjantów. Wiadomo dlaczego.

  • 3. Data: 2011-08-19 18:05:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-19 17:58, Tomek pisze:
    > Teraz pora na zabijanie policjantów. Wiadomo dlaczego.
    Z taką dedukcją - ani musi powinieneś być w sejmie albo w Grzechyni.

  • 4. Data: 2011-08-19 18:45:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Komisję śledczą powołać trza ;) No i na pewno na fotkach z tego
    > fotoradaru było słychać strzały :)

    E, z naszych podatków zafundują sobie nowy....

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-08-19 18:45:53
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    > Z taką dedukcją - ani musi powinieneś być w sejmie albo w Grzechyni.

    dlaczego nie? Też nas łapią i gnębią za wykroczenia. czas z tym skończyć

  • 6. Data: 2011-08-19 20:01:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    > dlaczego nie? Też nas łapią i gnębią za wykroczenia. czas z tym skończyć

    Może baty wystarczą

  • 7. Data: 2011-08-19 20:26:10
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-08-2011 o 17:37:05 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > Ha ha ha ... *Nie wiadomo dlaczego*
    >
    > Komisję śledczą powołać trza ;) No i na pewno na fotkach z tego
    > fotoradaru było słychać strzały :)

    W Bośni fotoradar wysyła od razu foto na odpowiednie miejsce siecią
    bezprzewodową :)

  • 8. Data: 2011-08-19 20:59:55
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W Bośni fotoradar wysyła od razu foto na odpowiednie miejsce siecią
    > bezprzewodową :)

    akurat z tego co slyszalem w rmf to nosnik w tym nie ucierpial

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2011-08-19 21:00:09
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Teraz pora na zabijanie policjantów. Wiadomo dlaczego.
    Głupi jesteś.
    Z policjantem sie dogadasz i da pouczenie.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-08-19 21:03:27
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 19-08-2011 o 20:26:10 MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > W Bośni fotoradar wysyła od razu foto na odpowiednie miejsce siecią
    > bezprzewodową :)

    Bośni i Hercegowinie miałem na myśli...